  • Data: 2010-01-06 14:06:31
    Temat: Re: Rowerzyści a kierowcy...
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewnie jak jedziesz srodkowym to irytuja Cie rowerzyści
    > jadacy prosto ze srodkowego pasa. Przeciez powinni
    > poruszac sie prawym.

    A nie powinni?

    > ZTCW rowerzysta nie ma prawa.....

    Ty w ogóle przeczytałeś dokładnie i zrozumiałem mój post??
    Bo mam wrażenie że niekoniecznie.... Przeczytaj raz jeszcze,
    ze szczególnym zwróceniem uwagi na warunki o których piszę
    :-)

    > Podsumowujac skrecajacy w prawo nic nie traci bo i tak
    > zaraz stanie

    A to niby dlaczego? Uważasz że na każdym skrzyżowaniu musi
    być przejście dla pieszych? Na dodatek tłumnie przez nich
    deptane o każdej porze?

    > ....wykonywanie manewrow zmiany pasa i ruszania ze swiatel
    > rowerem jest wolniejsze niz samochodem

    Tak, szczególnie że sporo rowerzystów zaczyna powoli ruszać
    jeszcze zanim zapali się żółte :-). W ten sposób na
    przecięciu jezdni pojawiają się dokładnie w tym samym
    czasie...

    > Ps Jesli przejdzie projekt sluz dla rowerzystow przed
    > swiatlami to Twoja irytacja bedzie z punktu widzenia PoRD
    > nieuzasadniona :]

    Póki co nie przechodzi i irytacja jest uzasadniona.