  • Data: 2012-04-07 01:21:54
    Temat: Re: Rowerem po autostradzie
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    "WW" <w...@v...pl> wrote in message news:jlmgb6$vf3$2@node2.news.atman.pl...
    > I to jest właśnie chore.

    z jakiego powodu?
    to ze ci sie cos wydaje wcale jeszcze nie oznacza ze tak jest

    policjanci mogli strzelac jezeli uznali ze maja do czynienia z
    osoba stwarzajaca zagrozenie dla ich zycia - takie zdaje sie bylo
    ich tlumaczenie w przytaczanej przez ciebie sytuacji

    przeczytaj podstawy prawne uzycia broni palnej przez policje
    i zobacz kiedy maja prawo ja stosowac

    masa czy rodzaj pojazdu nie maja tu zadnego znaczenia, liczy sie
    stwarzane przez 'podejrzanego' zagrozenia dla osob i mienia
    znacznej wartosci itd.

    uwazasz ze gdyby byl tam 13 latek na piechote i nie zatrzymalby
    sie po uslyszeniu sygnalu tez powinni go prewencyjnie odstrzelic?