  • 21. Data: 2013-04-10 07:49:06
    Temat: Re: Router do domu poszukiwany
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-04-09 19:53, GAD Zombie pisze:

    > Bo mam taki zwyczaj, ze wylaczam wszystko, co moge wtedy, kiedy jest
    > niepotrzebne. I nie zamierzam o tym dyskutowac. To raczej nie jest temat
    > na taka grupe.

    To nie narzekaj, że co 2 lata zmieniasz router, bo praktycznie każdy
    prędzej czy później załatwisz takim używaniem.

    BTW:
    Fajnie że, uchowali się jeszcze ludzie bez smartfonów, tabletów, konsol,
    SmartTV i blurayów z BDLive - komputer jest obecnie jednym
    z wielu urządzeń w domu, które wykorzystują dostęp do sieci.

    --
    /MB

  • 22. Data: 2013-04-13 16:17:32
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Użytkownik "GAD Zombie" <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE> napisał w
    wiadomości news:kjn8nl$f9f$4@srv13.cyf-kr.edu.pl...

    > Dzieki za propozycje. Kupilem dzis tego DLinka. Nie narzekam. Na razie
    > dziala sprawnie.

    Miejmy nadzieje, ze bedziesz z niego zadowolony.
    Generalnie jezeli chodzi o sprzet soho, to lista sprzetow jakich nalezy
    unikac wyglada tak:

    - Dlink
    - Pentagram
    - Netgear
    - Linksys/Cisco (ale, nie Cisco, tylko Linksys/Cisco)
    - Asus
    - 8Level

    To tak na szybko z pamieci.

    Pozdro

    --
    doom3

  • 23. Data: 2013-04-13 20:40:27
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2013-04-13 16:17, doom3 pisze:

> [...]
    > - Pentagram
    > - Netgear
    > - Linksys/Cisco (ale, nie Cisco, tylko Linksys/Cisco)

    Ja sie na sprzecie malo znam, nie siedze w temacie prawie w ogole. Ale
    tego DLinka polecil mi znajomy, ktory zajmuje sie sprzetem zawodowo od
    lat i mowil, ze do takich ma zaufanie. Jak na razie moge tylko przyznac
    mu racje, bo dziala to juz pare dni i jak na razie zadnych problemow.
    Instalacja tez swietna, zajela mi w sumie moze 3 minuty i wszystko dziala.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 24. Data: 2013-04-14 03:00:09
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

> [...]
    > - Pentagram
    > - Netgear
    > - Linksys/Cisco (ale, nie Cisco, tylko Linksys/Cisco)

    Z tym Netgearem to się trochę zagalopowałeś ;) Co do reszty firm -
    zgoda. Znajdą się lepsze produkty, niż ww firm.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 25. Data: 2013-04-14 13:29:20
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Krystek" <s...@k...art.pl> wrote in message
    > Z tym Netgearem to się trochę zagalopowałeś ;) Co do reszty firm - zgoda.
    > Znajdą się lepsze produkty, niż ww firm.

    ja sie zgodze ze linksys, asus i netgear na swoim oryginalnym sofcie
    sa takie sobie, ale po wrzuceniu tomato ciezko im cos zarzucic

  • 26. Data: 2013-04-14 16:09:12
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości

    > ja sie zgodze ze linksys, asus i netgear na swoim oryginalnym sofcie
    > sa takie sobie, ale po wrzuceniu tomato ciezko im cos zarzucic

    Pewnie masz racje, nie neguje. Na mysli mialem sprzet stock, wyciagniety z
    pudelka.

    Niestety, ale jezeli uzywasz tego na skale przemyslowa to liczy sie dla
    Ciebie pewnosc i szybkosc wdrozenia oraz jak najmniej sytuacji serwisowych,
    wiec instalowanie dd-wrt, tomato czy innych open-wrt nie za bardzo wchodzi w
    gre, czesto sa w nich bledy, ktore czasami moga mocno zabolec jezeli masz
    powiedzmy z 200 wdrozen.

    Pozdro

    --
    doom3

  • 27. Data: 2013-04-14 16:14:24
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości

    > Z tym Netgearem to się trochę zagalopowałeś ;) Co do reszty firm - zgoda.
    > Znajdą się lepsze produkty, niż ww firm.

    Tutaj jest kwestia do dyskusji, bo jezeli rozwazamy jakies wyzsze modele
    ponad model flagowy czyli najtanszy soho to byc moze sytuacja wyglada
    inaczej.

    W pracy przyjalem jedno kryterium, jezeli producent daje ciala w
    jakimkolwiek segmencie rynkowym to daje sobie z nim spokoj - dotychczas
    regula ta, swietnie sprawdza sie w praktyce, widac to szczegolnie po ilosci
    serwisowanych sprzetow klienckich a w przypadku netgear'a mielismo sporo
    "wymian" w sensie ludzie oddawali rutki do sklepow a wrzucalismy im tp-linka
    i mielismy swiety spokoj.

    Oczywiscie nie bronie tutaj tp-linka na sile, poniewaz maja i wady,
    przykladowo zawieszajacy sie na potege tryb wds, lub praktycznie
    niemozliwosc zlinkowania wiecej niz 2 routerow w trybie wds, aczkolwiek w
    zwyczajnym trybie Routera dla klienta koncowego spisuja sie wzorowo.

    Pozdro

    --
    doom3

  • 28. Data: 2013-04-14 20:24:57
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2013-04-14 16:09, doom3 pisze:

> [...]
    > bardzo wchodzi w gre, czesto sa w nich bledy, ktore czasami moga mocno
    > zabolec jezeli masz powiedzmy z 200 wdrozen.

    Tomato od Victek na Liksys i Netgear działa perfekcyjnie miesiącami.

    miab