  • 1. Data: 2013-04-03 14:43:19
    Temat: Problem z modemem ZTE 852 v 2 na Windows 7 32 -bit
    Od: "MK" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Po zainstalowaniu sterownikow do modemu z Neostrady ZTE 852 v 2 pod Windows
    7 32-bit niby wykrywa mi sam modem ADSL ale juz nie moge zainstalowac:
    "WAN/ATM/ADSL miniport" abym na nim mogl ustawic polaczenie szerokopoasmowe
    DSL za pomoca kreatora w Windows 7.
    Probowalem wszystkich sterownikow:
    - ze strony TPSA/Orange (pod Wiste 32 bez podpisywania),
    - modyfikowane BeWAN ADSL V1.9.0.6
    - ZXDSL_852V2.1.0a_D14_PL_by_masterbajt.rar

    Nic nie pomaga.
    Moze da sie ustanowic polaczenie DialUP tylko majac sam modem ADSL popwanie
    zainstalowany ?
    Wskakuje tylko "Nieznane urzadzenia" bez mozliwosci zainstalowania
    sterownikow sieciowych.

    Czy komus udalo sie moze ustanowic polaczenie za pomoca tego modemu pod
    Windows 7 32-bit ?

    Pozdrawiam
    M.K.

  • 2. Data: 2013-04-03 22:27:28
    Temat: Re: Problem z modemem ZTE 852 v 2 na Windows 7 32 -bit
    Od: mkonst <m...@n...pl>

    W dniu 03.04.13 14:43, MK pisze:
    > Czy komus udalo sie moze ustanowic polaczenie za pomoca tego modemu pod
    > Windows 7 32-bit ?

    Kiedyś próbowałem ale bardzo szybko kupiłem router i zapomniałem o tym
    g... Zrób tak samo, szkoda nerwów.
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    marcin(kropka)konstanczak(malpa)neostrada(kropka)pl