  • 1. Data: 2013-04-01 13:54:19
    Temat: Monitor LG i ściemnianie się obrazu podczas filmów i gier
    Od: Akustyk <f...@g...com>

    Witam,

    Od kilku dni gram w grę która jest po prostu ciemna, w zasadzie brak oświetlenia a
    jeśli już to jest minimalne. Rezultatem tego jest sytuacja, że monitor wygasza
    podświetlenie w najbardziej ciemnych momentach i kompletnie nic nie widać. Wyłączyłem
    tryby "dynamiczny kontrast" i "dynamiczna jasność" a mimo to, ekran się wygasza.

    Co 5 sekund muszę uruchamiać menu, bo tylko po jego włączeniu podświetlenie zapala
    się na nowo, a chyba nie muszę pisać jak to jest irytujące. Przeglądnąłem wszystkie
    możliwe opcje w menu OBRAZ i niestety nic nie daje rezultatu, tryb GRA, FILM,
    EKSPPERT, STANDARDOWY - na każdy jest to samo. Zaznaczam, że chodzi o wygaszanie
    podświetlenia, a nie całego ekranu.

    Jakaś rada na to?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-04-01 18:46:16
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Akustyk naskrobał(a):

    > Jakaś rada na to?

    Zmienić monitor. Iiyama tak nie ma.
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    Stirlitz szedł ulicami Berlina w radzieckim mundurze. Obok przemknęli

  • 3. Data: 2013-04-01 20:35:45
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    jakim kablem łączysz monitor z komputerem?

  • 4. Data: 2013-04-01 22:49:22
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 01/04/2013 12:54, Akustyk wrote:

> [...]
    EKSPPERT, STANDARDOWY - na każdy jest to samo. Zaznaczam, że chodzi o wygaszanie

    Sprawdziles ustawienia oszczednosci energii?

  • 5. Data: 2013-04-02 00:46:53
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-04-01 13:54, Akustyk pisze:
> [...]
    podświetlenie w najbardziej ciemnych momentach i kompletnie nic nie widać.

    Nie ogarniam. Co ma "ciemna scena" wspólnego z wygaszaniem ekranu? Chyba
    powinno być na odwrót: ciemna scena = większe podświetlenie.
    U mnie wygaszanie czy przyciemnianie się dezaktywuje nawet jak
    odtwarzacz video (VLC czy WMP) jest zminimalizowany.
    Ale to chyba norma dla LG. O tych monitorach nie słyszałem ani jednej
    dobrej opinii. Najlepiej wyrzuć przez okno i kup jakiegoś Samsunga.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 6. Data: 2013-04-02 13:52:45
    Od: Akustyk <f...@g...com>

    Wybaczcie brak cytatów ale Google Groups jest cholernie ograniczone.

    mappl: Monitor łączę kablem DVI, na zwykłym analogowym VGA jest to samo.

    2late: Oszczędzanie energii mam wyłączone.

    $heikh el $hah: Pisałem, monitor nie wygasza ekranu a jedynie podświetlenie - w celu
    zwiększenia kontrastu, a szczególnie głębi czerni, co jest w moim odczuciu
    najbardziej żałosną rzeczą jaką można dołączyć do monitora czy telewizora. Przy
    ciemnych scenach "świecąca" czerń może przeszkadzać, więc monitor gasi wtedy płynnie
    podświetlenie aby ją uwydatnić. W filmach też ten problem występuje, ale znacznie
    rzadziej

  • 7. Data: 2013-04-02 14:19:25
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-04-02 13:52, Akustyk pisze:
> [...]
    podświetlenie aby ją uwydatnić. W filmach też ten problem występuje, ale znacznie

    Nie znam się za bardzo na wyświetlaczach, ale wydawało mi się, że
    całkowite wyłączenie podświetlenia oznacza wygaszenie ekranu. Może mowa
    o zmniejszeniu podświetlenia?
    Jak by nie było, jedyną solucją wydaje się być wymiana monitora.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 8. Data: 2013-04-02 16:20:25
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Ja tak miałem w tv LG. W ten sposób sztucznie robią bardziej czarne tło.
    Zgłosiłem to jako usterkę i monter wyłączył to w menu serwisowym telewizora.

    PC

  • 9. Data: 2013-04-02 16:31:27
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Akustyk" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > Jakaś rada na to?

    Zwiększ jasność w grze.

  • 10. Data: 2013-04-02 16:38:39