  • 1. Data: 2013-04-03 13:19:07
    Temat: Sluchawki z mikrofonem 1 micro jack + 2 wejscia w netbooku
    Od: u...@w...pl

    Witam

    Uzywam netbooka acer do dzwonienia przez skype, freekonet, ale jest w nim b. kiepski
    wbudowany mikrofon. Mam tez kilka par starych dobrych sluchawek Nokia z mikrofonem.

    W netbooku standardowe 2 wejscia mikrofon i sluchaki na jacki 3.5mm:
    http://img1.digitalversus.com/produits/150/4018/1000
    H_miniJack.jpg

    Sluchawki maja micro jack 2.5mm 4piny:
    http://skb.pl/allegro/hs47/hs47_sluchawki_nokia0001_
    5.jpg

    Da sie to polaczyc, zeby dzialalo? Tzn przejsciowka:
    http://ecx.images-amazon.com/images/I/11In-rIMb1L._S
    L500_AA300_.jpg
    tylko gniazdo zenskie na micro jack 2.5mm 4piny. Nie moge czegos takiego nigdzie
    znalezc. Ewentualnie moge tez polutowac, w takim razie jakis schemacik co z czym?

    --
    Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
    Z.

  • 2. Data: 2013-04-03 13:35:48
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-04-03 13:19, u...@w...pl pisze:
    > Ewentualnie moge tez polutowac, w takim razie jakis schemacik co z czym?

    Nie lepiej kupić w jakimś markecie? Kosztują grosze.

    --

  • 3. Data: 2013-04-04 09:34:33
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    $heikh el $hah nabazgrał(a):

    > Nie lepiej kupić w jakimś markecie? Kosztują grosze.

    Za 3 zł się kupuje kabelek .. szkoda czasu na zabawę :)