  • 11. Data: 2013-04-04 20:13:05
    Temat: Re: Router do domu poszukiwany
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Użytkownik "GAD Zombie" <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE> napisał w
    wiadomości news:kjhldq$pr7$1@srv13.cyf-kr.edu.pl...

    > - mial 4 gniazda na komputer + wan
    > - mial wifi z przyzwoita predkoscia, na potrzeby mieszkania
    > - mial latwa konfiguracje, bo nie jestem specem niestety
    > - nie byl zbyt drogi
    > - byl dobrej jakosci i nie zepsul sie, jak jego poprzednik.

    TL-WR740N (ok. 300 w sieci, 2 padly po burzach)

    --
    doom3

  • 12. Data: 2013-04-05 09:36:15
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2013-04-03 18:29, GAD Zombie pisze:
    > Witam
    >
    > Zepsul mi sie router w domu. Chcialbym kupic nowy, ale w tym temacie
    > jestem dosc zielony i przydalaby sie pomoc. Glownie chodzi mi o to, by:
    > [...]

    A co sadzicie o tym modelu:
    http://www.alsen.pl/komputery,k1/sieci-bezprzewodowe
    ,k287/routery-xdls,l288/d-link-dir-605l-router-xdsl-
    wifi-n300-1xwan-4x10-100-lan,p76988.html

    Polecil mi go znajomy, ktory zajmuje sie administracja sieci i twierdzi,
    ze DLinki sa dobre i ten spelnia wszystkie moje wymagania.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 13. Data: 2013-04-05 15:23:58
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Fri, 05 Apr 2013 09:36:15 +0200, GAD Zombie napisał(a):

    > Polecil mi go znajomy, ktory zajmuje sie administracja sieci i twierdzi,
    > ze DLinki sa dobre i ten spelnia wszystkie moje wymagania.

    Jakbys jednak sie nadal nie zdecydowal to mam do sprzedania wspomniany wyzej
    TP-Link WR1043ND, z zainstalowanym najnowszym Gargoylem. Smiga jak zloto.
    Planuje go wymienic na WDR4300, wiec moge odsprzedac ;-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 14. Data: 2013-04-05 16:16:48
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    W dniu 2013-04-04 09:24, GAD Zombie pisze:

    > Byc moze dowalilem im swoim zwyczajem wylaczania ich na noc, trudno
    > powiedziec. Pierwszy (nie pamietam juz niestety modelu) zdechl po
    > jakichs 2 latach uzywania. Wlaczal sie coraz dluzej, tzn po wlaczeniu
    > migal lampka od poweru, ale nie dzialal. Trzeba bylo go wylaczac i
    > wlaczac az "zaskoczyl". Potem ten czas startu sie wydluzal az w koncu
    > nie odpalil sie juz w ogole.

    Prawdopodobnie sprzęt sprawny, tylko zasilacz siadł - w drugim przypadku
    pewnie podobnie. Sprawdź zasilacze tych urządzeń pod obciążeniem. W
    drugim wypadku być może ROHS daje o sobie znać :P

    --
    Smart PowerBank
    www.idea4tec.pl

  • 15. Data: 2013-04-05 21:27:33
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2013-04-05 16:16, BQB pisze:

    > Prawdopodobnie sprzęt sprawny, tylko zasilacz siadł - w drugim przypadku
    > pewnie podobnie. Sprawdź zasilacze tych urządzeń pod obciążeniem. W
    > drugim wypadku być może ROHS daje o sobie znać :P

    Trudno okreslic. Mnie tym bardziej, bo na sprzecie slabo sie znam.
    Tego pierwszego routera juz dawno nie mam, wywalilem go. Tego drugiego
    mam, ale dzis kupilem wspomnianego w watku DLinka za 107zl i jak na
    razie mam dobre wrazenia. Siec dziala w koncu poprawnie, nie mam bledow
    przy dzialaniu. Konfiguracja super banalna. Podalem tylko adres IP i
    ustawilem haslo do routera oraz wifi i wszystko zaczelo od razu dzialac.
    To mi sie podoba. Predkosci zwyczajne. Jak kopiowalem miedzy 2
    komputerami plik przez wifi to szlo 2mbps. Jak przez kabel to 11mbps.
    Roznice widac, fakt. Ale do internetu sie nada. Stacjonarny mam i tak na
    kablu, a wifi to do laptopa i komorki.

    Dzieki za pomoc wszystkim. Temat w zasadzie nieaktualny, bo dzis juz
    kupilem.

  • 16. Data: 2013-04-05 21:29:52
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2013-04-05 15:23, R.e.m.e.K pisze:

    > Jakbys jednak sie nadal nie zdecydowal to mam do sprzedania wspomniany wyzej
    > TP-Link WR1043ND, z zainstalowanym najnowszym Gargoylem. Smiga jak zloto.
    > Planuje go wymienic na WDR4300, wiec moge odsprzedac ;-)

    Dzieki za propozycje. Kupilem dzis tego DLinka. Nie narzekam. Na razie
    dziala sprawnie.

  • 17. Data: 2013-04-09 18:39:06
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "GAD Zombie" <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE> wrote in message
    > Byc moze dowalilem im swoim zwyczajem wylaczania ich na noc, trudno
    > powiedziec.

    po co?
    ani nie oszczedzasz kasy - wydajesz na routery wiecej niz oszczedzasz pradu,
    ani srodowiska - produkcja tych ekstra kilku kWh (z czego w zimie poprostu
    grzejesz pradem) jest raczej mniej szkodliwa niz produkcja polowy kg
    elektroniki w chinach

  • 18. Data: 2013-04-09 19:53:51
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2013-04-09 18:39, m4rkiz pisze:
> [...]
    > ani srodowiska - produkcja tych ekstra kilku kWh (z czego w zimie poprostu
    > grzejesz pradem) jest raczej mniej szkodliwa niz produkcja polowy kg

    Bo mam taki zwyczaj, ze wylaczam wszystko, co moge wtedy, kiedy jest
    niepotrzebne. I nie zamierzam o tym dyskutowac. To raczej nie jest temat
    na taka grupe.

  • 19. Data: 2013-04-09 20:14:50
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "GAD Zombie" napisał w wiadomości grup
    > Bo mam taki zwyczaj, ze wylaczam wszystko, co moge wtedy, kiedy jest
    > niepotrzebne. I nie zamierzam o tym dyskutowac. To raczej nie jest temat na
    > taka grupe.

    A później płacz, że coś się popsuło...
    Załóżmy, że router zużywa 6W. Jeżeli bezczynnie działa przez 12 godz. na dobę to
    wychodzi, że rocznie tracisz ok 13 zł. Gra warta zachodu?

  • 20. Data: 2013-04-10 01:35:21
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > Bo mam taki zwyczaj, ze wylaczam wszystko, co moge wtedy, kiedy jest
    > niepotrzebne. I nie zamierzam o tym dyskutowac. To raczej nie jest temat na
    > taka grupe.

    nie kazdy zdaje sobie sprawe ze wylaczanie urzadzen innych niz grzejniki,
    czajniki, suszarki, zwykle zarowki itd. itp. czesto szkodzi im bardziej
    niz ciagla praca (choc druga strona medalu to puchnace od niej chinskie
    elektrolity)

    w przypadku routerow ktore z zasady sa przeznaczone do pracy ciaglej
    absolutne minimum do takich akcji to poszukanie porzadnego (np z
    netbooka) zasilacza choc i wtedy jest to kompletna strata czasu i
    pieniedzy