  • Data: 2010-11-16 05:50:17
    Temat: Re: Router
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał w wiadomości grup
    ..
    A szerzej możesz napisać, jak to realizowałeś? Do routera podpięty jest
    dodatkowy dysk? To Backfire, to rozumiem, że jakiś alternatywny soft
    (http://wiki.openwrt.org/toh/tp-link/tl-wr1043nd?s)?

    Tak, to jest alternatywny soft.
    Na początku wgrałem backfire i znajomy zmienił mi kość z 32 MiB na 64 MiB
    (nieobowiązkowe).
    W czasie dogrywania dodatkowych pakietów zostałem zmuszony zrobić external root
    (na pendrive zrobiłem swap oraz podmontowałem jedną partycję do overlay). Jego
    instalacja i innych serwisów jest napisane na: http://eko.one.pl/.
    Pobrane pliki zapisywane są na dysku USB (musiałem dokupić aktywny hub).
    Co do transferów...
    Jak partycje są na NTFS to nie ma co liczyć na więcej jak 3,5 MiB/s. Gdy są na
    ext 2/3 to transfer jest kilkakrotnie większy.
    Jak chcesz bardziej szczegółowo to pisz.