  • Data: 2010-11-16 09:23:08
    Temat: Re: Router
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 16 Nov 2010 06:50:17 +0100, qwerty napisał(a):

    > Tak, to jest alternatywny soft.
    > Na początku wgrałem backfire i znajomy zmienił mi kość z 32 MiB na 64 MiB
    > (nieobowiązkowe).
    > W czasie dogrywania dodatkowych pakietów zostałem zmuszony zrobić external root
    > (na pendrive zrobiłem swap oraz podmontowałem jedną partycję do overlay). Jego
    > instalacja i innych serwisów jest napisane na: http://eko.one.pl/.
    > Pobrane pliki zapisywane są na dysku USB (musiałem dokupić aktywny hub).
    > Co do transferów...
    > Jak partycje są na NTFS to nie ma co liczyć na więcej jak 3,5 MiB/s. Gdy są na
> [...]

    Chyba sobie takie sztuki odpuszczę. Do przerzucania większych ilości rzeczy
    i tak będzie mi służył gigabitowy switch.

    W chwili obecnej najbardziej skłaniam się do TP-Linka TL-WR841ND. Tylko mam
    ciężką zagwozdkę, czym się różni wersja TL-WR841ND od TL-WR841N. :(

    [ Life is simple, when you make choices and you don't look back. ]
    [ (znalezione w sieci) ]