  • Data: 2010-11-15 19:53:21
    Temat: Re: Router
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 15 Nov 2010 17:19:46 +0100, qwerty napisał(a):

    > Mam ten router i zarządza u mnie:
    > - serwer ftp,
    > - samba,
    > - transmission (pobieranie torrentów),
    > - OpenVPN,
    > - printserwer,
    > - Apache,
    > - MySQL,
    > - PHP5,
    > - rsget ( http://rsget.pl/ )
    >
    > Wszystko stoi na Backfire 10.03.

    A szerzej możesz napisać, jak to realizowałeś? Do routera podpięty jest
    dodatkowy dysk? To Backfire, to rozumiem, że jakiś alternatywny soft
    (http://wiki.openwrt.org/toh/tp-link/tl-wr1043nd?s)?

    W sumie, ciekawe rozwiązanie, ale jak widzę te wszystkie robaczki, to nie
    wiem, czy nie sensowniej mi będzie porządnie wyciszyć starego kompa z
    Duronem 1,1 GHz i 512MB ramu, albo kupić jakąś płytę mini-ATX czy mini-ITX z
    Atomem (np.
    http://www.zotacusa.com/zotac-ionitx-a-u-atom-n330-1
    -6ghz-dual-core-mini-itx-intel-motherboard.html)
    czy jakimś energooszczędnym Pentium i na nim sobie np. Debiana postawić
    zwłaszcza, że niemalże "pod ręką" mam znajomego admina. :)

    [ Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest ]
    [ tylu idiotów. (Stanisław Lem) ]