  • Data: 2010-11-15 20:14:37
    Temat: Re: Router
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-11-15, o godz. 16:22:58
    Norbert <n...@r...no> napisał(a):

    > No mnie tez to bardzo dziwilo, bo poza tym felerem to WRT54GL to
    > genialny sprzet, a z Tomatem w komitywie to juz w ogole rewela... i
    > tylko to radio, moze mam jakies walniete, hgw :/

    Całkiem możliwe. Mam w sumie około 10 sztuk WRT54G i WRT54GL -
    najstarszy G z 2004 a GL z 2005 roku. Głównie z DD-WRT i Tomato -
    chyba tylko sztuka na oryginalnym sofcie. I jakoś przez te lata nie
    zauważyłem ani problemów z awariami ani problemów z zasięgiem. W
    najbardziej ekstremalnym miejscu bez problemu jest zasięg od urządzenie
    które stoi piętro niżej i jakieś 12-14 metrów w poziomie i po drodze są
    3 murowane ściany. Budynek jest solidny - z połowy 17 wieku - murowany
    z kamienia. Sygnał jest słaby ale stabilny na oryginalnych antenach. W
    tych samych warunkach poległ któryś z modeli Netgear z modemem
    ADSL-owym.

    Zdrówko