eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRosnąca liczba biegów...Re: Rosnąca liczba biegów...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!fee
    der.eternal-september.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rosnąca liczba biegów...
    Date: Fri, 24 Jan 2014 14:35:22 +0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 31
    Message-ID: <lbttna$vc0$6@dont-email.me>
    References: <lbpoa1$26l$1@news.task.gda.pl> <lbpqmh$t0k$3@dont-email.me> <
    lbtsc0$vc0$3@dont-email.me> <lbtt2h$vc0$4@dont-email.me> <
    c1u4e99ah985rmpf7m9od6d3q35r9uvgag@4ax.com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 24 Jan 2014 14:35:22 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="18a89ba1a4fe57877431e56119fabf4a";
    logging-data="32128";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/J2BPf8IrMPCWgthEQ4YYT"
    User-Agent: Pan/0.139 (Sexual Chocolate; GIT bf56508 git://git.gnome.org/pan2)
    Cancel-Lock: sha1:Nf7oLn+j+w93cz1TFUIxDHWUGYI=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2520870
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 24 Jan 2014 15:28:03 +0100, r...@k...pl wrote:

    > Fri, 24 Jan 2014 14:24:18 +0000 (UTC), w <lbtt2h$vc0$4@dont-email.me>,
    > Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> napisał(-a):
    >
    >> On Fri, 24 Jan 2014 15:18:04 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >>
    >> > Ale autorytatywnie twierdzić, że na niższym biegu pali mniej
    >> > potrafiłeś.
    >> > Na jakiej podstawie?
    >>
    >> Pisałem o tym wcześniej, na podstawie wskazań spalania chwilowego
    >> komputera w samochodzie z silnikiem diesla.
    >
    > Chwilowe wskazanie możesz sobie... wsadzić w ramkę. Jedź na autostradę
    > albo jakąś dłuższą drogę.

    Pisałem już wcześniej na jakim odcinku robiłem ten pomiar i w jakich
    warunkach. Zerknij kilka postów wyżej, to się dowiesz dlaczego taki
    pomiar jest wiarygodny.

    Na dłuższej drodze to dopiero można sobie taki pomiar wsadzić w ramkę.
    Wystarczy, że będzie wiało z innego kierunku i już taki pomiar można
    sobie wsadzić...

    Czy na prawdę tak trudno zrozumieć, że silnik pracujący w optymalnych
    warunkach spala jednostkowo mniej paliwa? To na prawdę nie jest fizyka
    rakietowa, wystarczy umiejętność czytania wykresów jakie dostarcza
    producent silnika :)

    Tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: