    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rosja to nie kraj
    Date: Wed, 31 Oct 2012 12:01:05 +0100

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2012-10-30 22:13, J.F. pisze:
    >Aha. No, to masz spore pole to popisu.

    Jestem w Warszawie, cos dwa miliony warszawiakow tam mieszka, widze
    zap* auta na warszawskich numerach w duzej ilosci - i mam podejrzewac
    ze doroczny zjazd PH z calej polski ? :-)

    >To nie do mnie pytanie.

    A moze jednak ?

    >Np. uniemożliwianie włączenia się do ruchu, zmiany pasa itd.

    Jakos tam sie wlaczalem, i zawracalem i pas musialem w tym celu
    zmienic, i nie przypominam sobie.
    A jak jedziesz w kolumnie z wieksza predkoscia, to nie dziwota ze nikt
    sie nie zatrzyma, zeby cie wpuscic - po co, kolumna sie za chwile
    skonczy.

    No chyba ze piszesz o wakacyjnej kolejce na Hel :-)

    >Jak widać niestety są spore różnice. Już nie wspomnę z punktu
    >widzenia
    >pieszego - w DC jest miło i przyjemnie, ale przejedź się np. na Górny
    >Śląsk i spróbuj tak samo połazić.

    Sa tam tez wieksze miasta, sa w nich przejscia dla pieszych, sa na
    nich swiatla, wiec nie wiem w czym problem. A jak sie chce przeciac
    4-ro pasowa arterie szybkiego ruchu w miejscu nieprzeznaczonym, to nie
    ma sie co dziwic ze moze to wygladac jak na filmie z Rosji - choc u
    nas kierowcy hamuja :-)

    Przy czym ja jako pieszy nie widze problemow aby poczekac na chodniku
    az samochody przejada, wiec absolutnie sie nie domagam zeby kierowcy
    zatrzymywali swoje ciezkie i rozpedzone pojazdy przed przejsciem, bo
    ja Pieszy chce przejsc ..

    J.

    > Nie krocej, tylko dluzej, jak pada rzesisty deszcz, mam duzo wolnego
    > czasu
    > i w ramach eksperymentu jade "jak inni".

    Nie kombinuj - napisałeś:
    "Ale kapelusz miedzy Wroclawiem a Warszawa moze godzine kosztowac. I
    jakie tam zlamanie karku, troche szybciej niz inni"
    Na kapelusza jedzie się tyle co podaje np. NE, a Ty sugerujesz
    godzinną oszczędność, czyli zamiast 340km w 4:20 chcesz ro zrobić
    w 3:20?

    > A potem sie okazuje ze to godzine
    > dluzej trwalo niz "normalnym" tempem w suchym dniu, mimo ze respektu
    > dla
    > znakow i tak nie mielismy, ale warunki nie zachecaly do szybkiej
    > jazdy.

    No i co? Od tej godziny dłużej z racji warunków do krowy się przestały
    nieść?