  • Data: 2012-10-30 20:16:43
    Temat: Re: Rosja to nie kraj
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-30 14:48, Uncle Pete pisze:
    (...)
    > A mnie akurat wydaje się, że wraz ze zwiększeniem liczby samochodów i
    > coraz to większymi korkami w ciągu ostatnich kilku lat zachowywanie się
    > kierowców w Polsce zauważalnie się poprawiło. Wpuszczają, zjeżdżają na
    > lewy pas, aby ktoś mógł wjechać, zdecydowanie mniej trąbią... Właśnie
    > widzę coraz mniej agresji, przynajmniej w Warszawie. Moja wersja jest
    > taka, że coraz więcej kierowców rozumie, że musi współpracować z innymi
    > uczestnikami ruchu, aby móc sprawnie dojechać do celu.

    Taka jest prawda. DC już dawno do tego "dojrzała", reszta powoli
    podąża tym tropem :) Oczywiście, cwaniaków i innych debili mamy
    dostatek, ale to w sumie margines (choć wkurzający). Nie chcę
    wszczynać jakichś wojenek, ale np. w Trójmieście jest nadal fatalnie,
    choć np. na Górnym Śląsku postęp potężny - ludzie jeżdżą wolniej,
    spokojniej i dużo kulturalniej niż np. 10 lat temu. Na Dolnym Śląsku
    widzę natomiast postęp w stosunku do pieszych.
    Jest lepiej i należy się z tego cieszyć :)