    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Rondowa partyzantka po poznańsku
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Wed, 20 Nov 2013 07:59:39 +0100

    Wed, 20 Nov 2013 00:00:47 +0000 (UTC), Budzik

    > A czy mogę mimo wszystko podtrzymać swoje zdanie, ze przepisy przepisami
    > ale najpłynniej jest bez sygnalizacji wewnętrznej?

    Możesz, aczkolwiek po tym co ustaliliśmy, nie rozumiem podtrzymania tego
    zdania. Wg mnie światła być powinny w takim miejscu -- nie tylko dlatego,
    że przepisy tak stanowią (co by niektórzy nie twierdzili, przepisy są
    jednak dobre), ale przez wzgląd na wiedzę kierowców, a może po prostu ze
    względu na "roztrzepanie" i niesione z tym niebezpieczeństwo dla prawidłowo
    jadących.

    BTW Wczoraj gdzieś mi "drogówka" mignęła w teleścianie, gdzie panienka
    zawracała na skrzyżowaniu. Po linii ciągłej, pod B-2 i pod... tramwaj,
    a Ty sugerujesz na takim skrzyżowaniu nie umieszczać sygnalizatorów.

    PS Gdyby autor tego wątku chciał kogoś "kopnąć w tyłek" na rozpęd za to
    rozwiązanie, to poniżej przepis szczegółowy, który nakłada na poznańskiego
    inżyniera ruchu OBOWIĄZEK zainstalowania świateł "wewnętrznych" na tym
    skrzyżowaniu. D.U. Nr 220, Poz. 2181, P. 7.3.2. Pp. g)
    http://sipdata.lex.pl/dane/dzienniki/2003/289071/zal
    3_7.pdf

    Przy okazji jest tu też coś dla tych, co ostanio wyśmiewali "lewy"
    sygnalizator kierunkowy na rondzie Daszyńskiego (PlaMa?).

    --
    Pozdor Myjk