  • Data: 2013-11-20 07:36:10
    Temat: Re: Rondowa partyzantka po poznańsku
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-19 21:20, J.F. pisze:

    > Jest i gwarantuje.

    Tnx. Już doczytałem.

    > no i slusznie, biorac pod uwage nasze traktowanie czerwonego swiatla.

    Wiesz...
    We wczesnych latach '90 odurzony wolnością wybrałem się z rodziną
    samochodem przez Austrię i Włochy do Francji na Lazurowe Wybrzeże. Po
    "porządnej" Austrii włos mi się zjeżył gdy zobaczyłem jak jeżdżą Włosi.
    Jakieś pasy na jezdni? Znaki? Światła? No - niby są, ale jakoś nikt się
    nimi specjalnie nie przejmuje. Przez pierwsze dwa dni byłem przerażony.
    Ponieważ na Riviera Liguri podobało się nam i zostaliśmy tam parę dni,
    to odkryłem ze zdumieniem, że mimo to nie ma tam stłuczek! *DA SIĘ TAK*
    jeździć. Trzeba tylko jeździć miękko i łagodnie, nie szaleć i mieć oczy
    dookoła. Nawet mi się to spodobało i dość łatwo się przystosowałem. :)
    Do tego stopnia, że w wyniku mojego manewru wyprzedzający mnie
    motocyklista był zmuszony do przejechania podwójnej ciągłej i jazdy
    przez chwilę "pod prąd" POMIĘDZY dwoma rzędami samochodów. (Wszystko w
    mieście, przy niewielkiej prędkości.) Gdy moment później zatrzymaliśmy
    się na skrzyżowaniu, to odwrócił się w moją stronę i gestem zapytał "czy
    ja mam oczy?". Bez jakiejś złości. Gdy przeprosiłem go (gestem), to
    spokojnie się uśmiechnął i tyle było. Ot - można. :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.