  • Data: 2013-11-19 20:37:17
    Temat: Re: Rondowa partyzantka po poznańsku
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-19 20:28, charwel(Oo)==::: pisze:

    > Rozumiem. Ale to tylko przez nieznajomość przepisów. Świeci S1, jedzie
    > ktoś z przodu, świeci S3, kręci w lewo bezkolizyjnie i tyle.

    Też zrozumiałem :)
    Ale - czy S-3 GWARANTUJE bezkolizyjny skręt w lewo bez ruchu z
    przeciwka? Jest to gdzieś w przepisach określone? (Pytam, bo nie wiem! I
    ja tam wolę zawsze upewnić się, że nikt nie zamierza we mnie wdupić...)

    Może i bywam zawalidrogą, ale dla mnie "nie daj się stuknąć" ma wyższy
    priorytet, niż "spieprzaj szybko ze skrzyżowania". I tak największymi
    zawalidrogami są ci od "gdzie to ja mam jedynkę?" jak zapala się zielone.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.