  • Data: 2013-11-18 19:18:39
    Temat: Re: Rondowa partyzantka po poznańsku
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail Y...@y...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    > następuje:

    zpiecznie-przejecha

    Co znaczy obaj są na zielonym?
    Zielone światło jest na WJAZD na rondo, zjeżdżanie z niego np. 3 zjazdy
    dalej ma się nijak do zielonego światła przy wjeździe na którym się
    wjeżdżało.

    Jedyne rondo w Poznaniu na którym są światła na wjeździe i zjeździe to
    Starołęka - przy okazji jest to najgorsze rondo do jazdy.
    Nie wiem jak na Przybyszewskiego po remoncie.
    Przy nich Śródka jest prosta jak konstrukcja cepa.

    > Ja nie wiem skąd się bierze taka wysoka wypadkowo na tym rondzie ale fakt
    > jest taki, ze wypadki sie zdarzają. Sam widziałem 2, zawsze w tym samym
    > miejscu (zjazd w strone ronda rataje).

    Nie wiem co tam jest trudnego, ustępujesz wszystkim z prawej i jedziesz.
    Jak ktoś ma z tym kłopoty, to może nie powinien mieć prawka?

    > Niestety ludzie generalnie nie umieją wykorzystać potencjału rond.

    Ludzie po prostu nie mają zielonego pojęcia o przepisach, które obowiązują w
    tym przypadku.