  • Data: 2013-11-18 21:37:44
    Temat: Re: Rondowa partyzantka po poznańsku
    Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-18 18:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail Y...@y...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    zpiecznie-przejecha

    > Ja nie wiem skąd się bierze taka wysoka wypadkowo na tym rondzie ale fakt
    > jest taki, ze wypadki sie zdarzają. Sam widziałem 2, zawsze w tym samym
    > miejscu (zjazd w strone ronda rataje).
    >
    > Niestety ludzie generalnie nie umieją wykorzystać potencjału rond.

    Ja z kolei najwięcej widziałem w miejscu gdzie auta na rondzie jadące z
    Warszawskiej spotykają się z tymi wjeżdżającymi na rondo od Zawad.
    Myślę że akurat z rondami polscy kierowcy nie maja problemów, pod
    warunkiem oczywiście że na tych rondach szef policji każe kierowcom
    orientować się nie po znakach a po innych kierowcach:
    "Stąd rada: jadąc rondem obserwujmy samochody stojące na światłach. Gdy
    tylko zobaczymy, że ruszają, od razu się zatrzymujmy, by ustąpić im
    pierwszeństwa. Choć uwagę muszą zachować również kierowcy, którym
    zielone światło się zapaliło". - Słowa naczelnika Józefa Klimczewskigo.
    do kierowców którzy jadą na tym rondzie mając zielone światło..