  • Data: 2013-11-18 21:00:53
    Temat: Re: Rondowa partyzantka po poznańsku
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Dokładnie tak samo robię i nigdy nie miałem problemu w zjeżdżaniu z
    > ronda Śródka.

    To była bardziej ogólna uwaga.
    Ja tez nie miałem nigdy problemu ale niestety wiem, ze zwłaszcza
    zamiejscowi takowe miewaja.

    > Znaczy na Ratajach?
    > Tam wolno w lewo (w sensie dalej po rondzie) tylko z pasa
    > wewnętrznego. Dwa zewnętrzne (mowa o tych już na rondzie) służą do
    > jazdy prosto i do niczego więcej.

    No i?
    Abstrahując od faktu, czy mozna czy nie mozna ;-) bo nie twierdze, ze
    jestem jakos bardzo ortodoksyjnie nastawiony do tego, z którego pasa mozna,
    to mówiłem o zajmowaniu pasa juz po (albo w trakcie) skretu w lewo.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,