  • 541. Data: 2014-06-17 18:03:47
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 17 Jun 2014 12:12:26 +0200, MichaelData(R)

    > Z linka, który podałem Ci nie wystarcza?
    > Obrazek nr 4 łącznie z opisem.

    Są tam wykazane punkty kolizyjne, pokaż to lepiej szerszeniowi, bo jeszcze
    niedawno nie potrafił policzyć ile tych punktów jest. Potem weź się skup i
    narysuj obszar "skrzyżowania w skrzyżowaniu", rondoprostowaczu, a potem
    jeszcze się weź za określenie "wjazdu" i "wyjazdu" -- gdzie się zaczyna i
    kończy.

    --
    Pozdor Myjk

  • 542. Data: 2014-06-17 18:04:20
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 17 Jun 2014 15:26:44 +0200, r...@k...pl

    > Wjeżdżamy na rondo i jeździmy po nim w kółko

    Jeździjcie. Rondoprostowaczom wolno!

    --
    Pozdor Myjk

  • 543. Data: 2014-06-17 18:05:04
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 17 Jun 2014 15:23:24 +0200, r...@k...pl

    > Była gdzieś odpowiedź na pytanie:

    Była!

    --
    Pozdor Myjk

  • 544. Data: 2014-06-17 18:16:52
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Myjk wydumał(a) w news:1qm6ryvic2ozt$.dlg@myjk.org :
> [...]
    > narysuj obszar "skrzyżowania w skrzyżowaniu", rondoprostowaczu, a potem
    > jeszcze się weź za określenie "wjazdu" i "wyjazdu" -- gdzie się zaczyna i

    OK. Dil to dil :] Zrobię to zaraz po tym, jak wykażesz w przepisach PORD, że
    zmieniajacy pas ruchu (na skrzyżowaniu/rondzie) z lewego pasa ruchu na
    prawy, ma pierwszeństwo przed pojazdem poruszajacym sie prawym pasem.
    Czekam.

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 545. Data: 2014-06-17 20:41:36
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 17 Jun 2014 18:16:52 +0200, MichaelData(R)

    > OK. Dil to dil :]

    ROTFL. Sam ze sobą już dilujesz?

    > Zrobię to zaraz po tym, jak wykażesz w przepisach PORD,
    > że zmieniajacy pas ruchu (na skrzyżowaniu/rondzie) z lewego
    > pasa ruchu na prawy, ma pierwszeństwo przed pojazdem
    > poruszajacym sie prawym pasem.

    Przeciez o tym jest cały wątek. Rondoprostowaczowi się tego nie wykaże, bo
    rondoprostowacz nie traktuje SORO jako jednego skrzyżowania, tylko jako coś
    "kosmicznego" -- niezależną drogę jednokierunkową, z zestawem skrzyżowań.

    Rondoprostowacz nie rozumie, że na "rondzie", jak na każdym innym
    skrzyżowaniu, się *przecinają* dwie lub więcej drogi i w związku z tym
    przecinają się wszystkie *kierunki* *ruchu* z tych dróg. Nie rozumie tego,
    choć sam sypie odnośnikami do witryn gdzie wszystkie kierunki i przy okazji
    punkty kolizyjne są rozrysowane lepiej niż krowie na rowie. :>

    Dlatego właśnie masz zacząć od PODSTAW i masz rozrysować *SOBIE* OBSZAR
    SKRZYŻOWANIA najpierw dla zwykłego skrzyżowania, potem dla "ronda". Powinno
    ci wyjść, dlaczego twój rysuneczek z wyprostowawanym "rondem" można sobie
    co najwyżej w nos wsadzić.

    > Czekam.

    Od dawna tylko czekasz zamiast zrobić kroczek w stronę zrozumienia tematu.
    ;P

    --
    Pozdor Myjk

  • 546. Data: 2014-06-17 22:59:36
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Myjk wydumał(a) w news:dif4s8ayftjv.dlg@myjk.org :

> [...]
    > skrzyżowań.
    > Rondoprostowacz nie rozumie, że na "rondzie", jak na każdym innym

    Nono, srają :)

> [...]
    > można sobie co najwyżej w nos wsadzić.
    > Od dawna tylko czekasz zamiast zrobić kroczek w stronę zrozumienia tematu.

    Cytuję CAŁOŚĆ:)...i pytam: to PO JAKI CHUJ jest tam znak C-12, który
    oznacza, że na skrzyżowaniu ruch odbywa się dookoła wyspy lub placu w
    kierunku wskazanym na znaku a nie jak wyżej twierdzisz z uporem maniaka, że
    po przecinających sie kierunkach i do tego nadajesz im pierwszeństwo w
    kolejności PROSTEJ od wjazdu do zjazdu? No kurwa bzdura w chuj i naprawde
    jebnij sie w łeb :) Ty masz jeszcze prawo jazdy?

    Dlaczego RONDOPROSTOWYWACZU chcesz na siłę zmieniać znaczenie tego znaku?
    Hę?

    Wychodzi jednak że nie masz bladego pojęcia o przepisach, znakach i
    "bzdurujesz" na całego :)
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 547. Data: 2014-06-17 23:26:34
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 17 Jun 2014 22:59:36 +0200, MichaelData(R)

    > Nono, srają :)

    Czyli nawet nie potrafisz wyznaczyć obszaru skrzyżowania. Lama! :>>
    Ty miałeś w ogóle kiedyś prawojazdy?

    > Cytuję CAŁOŚĆ:)...i pytam: to PO JAKI CHUJ jest tam znak C-12

    Żeby nie pojechać w "wyspę" czy "plac" tylko ją/go ominąć zgodnie ze
    srzałkami na znaczku. Strasznie trudne do pojęcia rondoprostowaczu? :>

    --
    Pozdor Myjk

  • 548. Data: 2014-06-18 00:15:24
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "Myjk" wydumał(a) w wiadomości ID news:yaa8621bd41k.dlg@myjk.org

    > Czyli nawet nie potrafisz wyznaczyć obszaru skrzyżowania. Lama! :>>

    Po jaki chuj mam to robić, skoro od momentu "startu", czyli na "naszym rondzie"
    MAM wyznaczone znaczki " ^^^^^^^^" a dalej OBOWIĄZUJE znak C-12 i to jest obszar
    ronda/skrzyżowania. Kurwa kropka. RUCH odbywa się nie po jakiś wymyślonych prze
    Ciebie PRZECINAJĄCYCH SIĘ liniach tylko kurwa DOOKOŁA! ZROZUM TO!

    > Ty miałeś w ogóle kiedyś prawojazdy?

    Taa, urodziłem się z kołami zamiast nóg. Wydech mam w dupie:] a ssanie od cycka i
    od razu miałem A,B,C i sterowanie kolejką PIKO.

    > Żeby nie pojechać w "wyspę" czy "plac" tylko ją/go ominąć zgodnie ze
    > srzałkami na znaczku. Strasznie trudne do pojęcia rondoprostowaczu? :>

    Okurwa. ROTLF wieczorny. Będę się kulał naokrągło zgodnie z C-12 a na dodatek
    poprzecinam sobie WYMYŚLONE/NIEISTNIEJĄCE przez Ciebie pasy ruchu nożyczkami :D

    P.S.
    https://www.youtube.com/watch?v=geER3iQDO5k weź sobie to do serca i nie pisz
    więcej takich głupot, bo mam zajady jak się śmieję i łzy mi lecą :/
    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 549. Data: 2014-06-18 07:38:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 18 Jun 2014 00:15:24 +0200, MichaelData(R)

    > Po jaki chuj mam to robić

    Nie pochuj, tylko nie potrafisz. Lama. :>

    --
    Pozdor Myjk

  • 550. Data: 2014-06-18 08:44:58
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 17 Jun 2014 18:00:49 +0200
    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Ileż razy trzeba do ciebie pisać?

    No właśnie, ile?

    Nie pytam o to co ty sądzisz że ja myślę, tylko o twoje zdanie w tej kwestii?
    Uda ci się wreszcie odpowiedzieć na to proste pytanie, czy nadal będziesz tak
    lawirował, bo czujesz że możesz się podłożyć?

    --
    pozdrawiam
    szerszen