  • 531. Data: 2014-06-17 10:14:46
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Myjk wydumał(a) w news:y9x3u2p23mn3.dlg@myjk.org :
    > Mon, 16 Jun 2014 17:26:36 +0200, MichaelData(R)
    > To lepsze niż twój przycisk z napisem "głupota". ;>

    Nie potrzebuję żadnego przycisku a Twój z napisem "kultura" jest przyciskiem
    "głupota" tyle że producent aby Cię nie obrażać tak go podpisał.

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 532. Data: 2014-06-17 11:00:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 17 Jun 2014 10:14:46 +0200, MichaelData(R)

    > Nie potrzebuję żadnego przycisku a Twój z napisem "kultura"
    > jest przyciskiem "głupota" tyle że producent aby Cię
    > nie obrażać tak go podpisał.

    Ah te twoje cięte riposty -- zawstydzasz szerszenia. Niemniej jednak to nic
    nie zmienia -- jak chrzaniłeś tak nadal chrzanisz od rzeczy, trollu
    rondoprostowaczu. :>

    No, ale zawsze możesz wyznaczyć obszar skrzyżowania dla "skrzyzowania w
    skrzyżowaniu" względnie wskazać gdzie zaczyna i kończy się wjazd i wyjazd
    rozwiewając wszelkie wątpliwości. :> Po tym powinien przydać ci się
    przycisk z napisem "głupota". ;P

    --
    Pozdor Myjk

  • 533. Data: 2014-06-17 11:02:46
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 17 Jun 2014 08:44:41 +0200, szerszen

    > Tia, tak właśnie myślałem, coś nie sztymuje i Myjk kombinuje.

    Wszystko się trzyma twojej kupy. Dla ciebie obwiednia to niezależna droga
    jednokierunkowa bez końca, można jeździć w kółko, bo przecież nic tego nie
    zabrania, wiec wjeżdżając na tę drogę pierwszeńtwo jest NIESKOŃCZONE. ROTFL
    Nie ma to jak wpieprzyć się we własny dołek i sobie nóżkę złamać.

    --
    Pozdor Myjk

  • 534. Data: 2014-06-17 11:48:49
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Myjk wydumał(a) w news:q3faaqsvop5s$.dlg@myjk.org :
> [...]
    > Ah te twoje cięte riposty -- zawstydzasz szerszenia. Niemniej jednak to
    > nic nie zmienia -- jak chrzaniłeś tak nadal chrzanisz od rzeczy, trollu

    W całe tej dyskusji przejawiasz od samego poczatku "prawo Kalego". Dlaczego?
    Ano dlatego że BMW _nie_ _jest_ tutaj według Ciebie "rondoprostowaczem" a
    wynika z tego że jest :)...bo nadajesz mu _NAD_PRAWO_PIERWSZEŃSTWA_
    przejechania ronda, jakby jechał PROSTO z pełnym PIERWSZEŃSTWEM aż do samego
    garażu i ktos mu zajechał drogę/walnął w bok :]

    Już rozpisałem Twój sposób interpretacji ronda ale jednak nie zauwazyłem
    NIGDZIE w tym wątku abyś odniósł się do konkretnego miejsca, które jest
    nazywane 'zjazdem' z ronda czy skrzyżowania (jak wolisz) i oczywiście
    związaną w tym przypadku ZMIANĄ PASA RUCHU. Nigdzie tego nie napisałeś...bo
    uznajesz że BMW jedzie PROSTO, rondoprostowywaczu:> Dlaczego ignorujesz w
    tym miejscu znak C-12, tego nie wiem, skoro ten znak nie daje pierwszenstwa
    przy zmianie pasa ruchu ani przy opuszczaniu skrzyzowania.

    Rys 8 tutaj http://www.prawko-kwartnik.info/ronda.html dokładnie ilustruje
    sytuację jaką sobie sąd wziął pod uwagę i są oznaczone ewentualne miejsca
    kolizji ale brakuje miejsca o którym mowa jest w tym wątku, lecz w takim
    przypadku, skoro BMW DOGANIA Mitsu i wyprzedza jest prawnie zabronione
    wyprzedzanie! Natomiast rys 4 wyraźnie obrazuje taka sytuację jaka miała
    miejsce i jest to JEDYNE rozwiazanie ZABRONIONE lecz sąd nie uznał iż są tam
    DWA pasy ruchu. Proste? Przez google widać ze BYŁY tam wymalowane kiedyś
    linie (znaki poziome) ale je "zalepiono" i obecnie ich nie ma. Sąd ominął
    (nie uznał) przepisu, który wyraźnie precyzuje szerokość pasa ruchu aby
    uznać że na "naszym rondzie" są dwa pasy ruchu. Brak zatem KONSEKWENCJI sądu
    w stosowaniu artykułu 25 ust 1 UPRD bo NIEMOZLIWE jest aby pojazd, któremu
    WYMUSZONO pierwszeństwo, dogonił Mitsu, wyprzedził i zajechał mu drogę co
    właśnie NASTĄPIŁO.

    To co Ty później wyczyniasz w tym wątku, stosując tylko sobie znane prawa
    zakrawa o celowe wprowadzanie w błąd :>

    Nie trolluj tutaj bo może ktoś wziąć to na powaznie i spowoduje kolizję :D

> [...]
    > skrzyżowaniu" względnie wskazać gdzie zaczyna i kończy się wjazd i wyjazd
    > rozwiewając wszelkie wątpliwości. :> Po tym powinien przydać ci się

    Zachowaj ten przycisk dla siebie, przyda Ci sie jeszcze nie raz, oczywiście
    nadal mozesz nazywać go "kultura" :]

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 535. Data: 2014-06-17 12:05:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 17 Jun 2014 11:48:49 +0200, MichaelData(R)

    > [...] ciach bzdurki
    > Zachowaj ten przycisk dla siebie, przyda Ci sie jeszcze nie raz, oczywiście
    > nadal mozesz nazywać go "kultura" :]

    Może to uprościmy i wyrysujesz w końcu ten obszar "skrzyżowania w
    skrzyżowaniu" i "wjazd" i "wyjazd" z ronda -- czy wolisz dalej truć i
    opowiadać o swoich braciach z afryki?

    --
    Pozdor Myjk

  • 536. Data: 2014-06-17 12:12:26
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Myjk wydumał(a) w news:ulu90sw75mqg$.dlg@myjk.org :
> [...]
    > Może to uprościmy i wyrysujesz w końcu ten obszar "skrzyżowania w
    > skrzyżowaniu" i "wjazd" i "wyjazd" z ronda -- czy wolisz dalej truć i

    Z linka, który podałem Ci nie wystarcza? Obrazek nr 4 łącznie z opisem.

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 537. Data: 2014-06-17 15:08:50
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 17 Jun 2014 11:02:46 +0200
    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Nie ma to jak wpieprzyć się we własny dołek i sobie nóżkę złamać.

    Nie wiem gdzie z żalu sobie szkity łamiesz, ale nadal czekam na odpowiedź, gdzie
    końcy się jezdnia z definicji A7?

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 538. Data: 2014-06-17 15:23:24
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 16 Jun 2014 14:46:56 +0200, w <kcnv3i2fjrw2$.dlg@myjk.org>, Myjk
    <m...@n...op.pl> napisał(-a):

    > Mon, 16 Jun 2014 12:57:00 +0200, r...@k...pl

    > Ślepy jesteś. O przepraszam, nie ślepy, tylko odpowiedzi
    > ci nie pasują, bo się nie zgadzają z twoimi głupotkami.

    Była gdzieś odpowiedź na pytanie:
    "Ten pajac nagle na rondzie ciebie dogania i nagle znajduje się z na pasie z
    twojej lewej strony. I nagle podejmuje decyzję "zdjeżdżam z ronda".
    Pakuje ci się przed ciebie na pas, zderzacie się. Czyja wina?"

    Wynurzenia co ty robisz na rondzie nikogo nie interesują, postaraj się
    zrozumieć pytanie i na nie odpowiedź.

  • 539. Data: 2014-06-17 15:26:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 16 Jun 2014 15:17:34 +0200, w
    <2...@t...pl>, szerszen <s...@t...pl>
    napisał(-a):

    > Najzabawniej to będzie jak jeden wjedzie pierwszym zjazdem i będzie zawracał, czyli
    robił pełne 360, a drugi wjedzie drugim zjazdem i będzie zjeżdzał 3 zjazdem, wtedy
    Myjk sie skicha.

    Te chore teoryki Myjka mogą mieć praktycznie zainteresowanie.

    Wjeżdżamy na rondo i jeździmy po nim w kółko aż w końcu nawinie się jakiś
    delikwent (o ile to nie będzie Myjk, bo on jak widzi że ktoś juz jest na
    rondzie, to po prostu spindala z ronda ile kucy po maską). Zajeżdżamy takiemu
    idiocie (bo to idiota, pozwolił się dogonić na rondzie) mu drogę, a w sądzie
    przecież z łatwością wygramy (wysokiego sądu, na jeżdżę po tym rondzie od
    godziny, wówczas sprawca kolizji jeszcze spał!).

  • 540. Data: 2014-06-17 18:00:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 17 Jun 2014 15:08:50 +0200, szerszen

    > Nie wiem gdzie z żalu sobie szkity łamiesz
    > ale nadal czekam na odpowiedź, gdzie końcy
    > się jezdnia z definicji A7?

    Ileż razy trzeba do ciebie pisać?
    Wg twojej teorii nie kończy się nigdy na rondzie. :>
    No ale oczywiście możesz udowodnić, że jest inaczej.

    --
    Pozdor Myjk