  • 181. Data: 2014-05-30 16:03:31
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 30 May 2014 15:54:58 +0200
    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > W temacie coś napiszesz?

    No właśnie to zrobił.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 182. Data: 2014-05-30 18:20:06
    Od: "JanT.KRK" <J...@g...com>

    W dniu 2014-05-26 13:26, Myjk pisze:
    > ~ ... podstawą orzeczenia jest, że nie ustąpił
    > pierwszeństwa pojazdowi znajdującemu się na skrzyżowaniu (co potwierdził
    > nawet w "filmiku" przez siebie stworzonym).

    I pomyśleć, że Ci wszyscy dyskutanci razem z winnym spotkają się w
    takiej sytuacji "w realu" i musi zostać wypowiedziane tych 165 kwestii
    (pomijając cytaty) w tak oczywistej sprawie.
    Czyżby m. in. to było przyczyną problemów związanych z poruszaniem się
    na naszych drogach?
    Bo na drodze: desperat, kamikadze, niepewny, mający zawsze rację
    (szczególnie wtedy gdy jej nie ma), interpretator przepisów itp. a tylko
    normalnych ludzi jeżdżących samochodami brak.

    JT

  • 183. Data: 2014-05-30 20:29:06
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-30 12:54, Myjk pisze:

    > Nie chce mi się już klepać, więc zapożyczyłem: "Napisałem powyżej, ale masz
    > problemy ze zrozumieniem, więc pisanie tego po raz kolejny niczego nie
    > zmieni."

    standard, Myjk dostaje pytanie, na które nie jest w stanie odpowiedzieć
    zgodnie ze swoim światopoglądem, to olewa rozmówcę albo rzuca jakieś
    regułki typu "odpowiedź już była", "wszystko jest jasne", "spójrz w
    przepisy"... :) Dzieciuch i tyle :)

  • 184. Data: 2014-05-30 20:34:08
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-30 10:09, Myjk pisze:

    > Oczywiście odpowiedziałem, ale ty sobie lubisz niewygodne przedmioty
    > jedynie w tyłek wkładać bez analizy.

    poproszę w takim razie jakiś odnośnik do tego postu lub jego datę i godzinę.

    > Jeszcze rok temu
    > nie potrafiłeś odróżnić ronda turbinowego od zwykłego i musiałem cię
    > uświadamiać, by chwile potem być już specjalistą od ruchu po rondach.

    Jak wyżej - mogę prosić o datę, link, etc. gdzie mnie uczyłeś o
    różnicach pomiędzy turbiną a rondem?

  • 185. Data: 2014-05-30 20:37:36
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-30 10:06, Myjk pisze:

    > Jakby babcia miała wąsy to by była dziadkiem. Kolejny co nie potrzfi się do
    > faktów odnieść, tylko wymyśla teorie oparte na ogólnikach.

    Wiemy Myjkyu, wiemy. Nikt Cię nie rozumie, wszyscy są głupi i Ci
    zazdroszczą. Otaczają Cię sami szaleńcy i furiaci... taaaaaakkk... ciiii

    > Gdyby doszło do
    > kolizji na "trzecim", to pojazd wjeżdżający na pas zewnętrzny jako drugi by
    > się tam wg przepisów znaleźć nie mógł.

    Chłopie naucz się trochę rozwijać swoje myśli i najlepiej w bardziej
    klarownej formie, bo te Twoje skróty myślowe totalnie niezrozumiałe są.

  • 186. Data: 2014-05-30 20:40:59
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-30 12:16, Myjk pisze:

    > Jedyne słuszne, podstawowe, Art. 3. i 22. Zabraniają kręcenia się po
    > skrzyżowaniu bez celu oraz zabraniają skręcania w lewo z prawego pasa.

    Chryste ale Ty zakrzywiasz czasoprzestrzeń... Czyli zjeżdżając z ronda,
    zjeżdżasz z lewego pasa w lewo? Mimo, że skręcasz koła w prawo i
    zajeżdżasz drogę osobie po swojej prawej ręce?!

  • 187. Data: 2014-05-30 20:46:10
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-30 12:44, Myjk pisze:

    > droga służy do jazdy, skrzyżowanie (część wspólna
    > dróg) do zmiany kierunku.

    hry hry hry, wjeżdżasz na skrzyżowanie wjazdem południowym, wyjeżdżasz
    północnym, ile razy zmieniłeś kierunek? >:)

    > Ty jesteś właśnie idealnym przedstawicielem, któremu trzeba wymalować linie
    > ciągłe, trochę wyprofilować dojazdy i zjazdy ze skrzyżowania, by wszystko
    > było w miarę do ogarnięcia. Ale jak to samo masz wykonać sam,
    > bez pomocy profili, strzałek i linii, tylko i wyłącznie na podstawie
    > przepisów ogólnych, to dostajesz kociego rozumu i wszystko ci się zaczyna
    > automagicznie pi*ić.

    powiedział typ, który argumentuje, że ma prawo wjechać gościowi na
    prawym pasie przed maskę dlatego, że sam wcześniej wjechał na lewy
    pas... gratuluję...

  • 188. Data: 2014-05-30 20:53:12
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-30 14:47, Myjk pisze:

    > Znowu mi przypisujesz coś, czego nie czynię. Jak znaków poziomych/pionowych
    > nie ma to stosuję przepisy ogólne. Jak są znaki poziome i pionowe, to
    > ignoruję narzucone w tym momencie przez przepisy ogólne zasady i skręcam
    > np. ze środkowego/prawego pasa w lewo (normalnie, gdyby znaków nie było,
    > bym tego zrobić nie mógł).

    ale P-1 ignorujesz.. .rozumiem, że uważasz ten znak za jakiś gorszy?

    > Ale wątpię, anonimie -- nawet nie
    > potrafiłeś się przyznać skąd sam piszesz.

    a Ty kiedy nam się przedstawiłeś?

  • 189. Data: 2014-05-30 21:26:09
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-30 11:02, Myjk pisze:

    > W moim mniemaniu twoje rozwiązania zaprzeczają przepisom i utrudniają
    > życie.

    Sam przyznałeś, ze art. 22 ust. 4 obowiązuje na soro, więc kto tu jeździ
    niezgodnie z przepisami?

    > Pewnie że nie wiesz, bo nie potrafisz standardowo ze zrozumeiniem
    > przeczytać co się (akurat nie do ciebie) pisze. Ja o rybce, ty o pipce.

    piszesz - zdarza się, że na turbinie ktoś z zewnętrznego pasa chce
    krążyć dalej rondem; ja odpisuję - niemożliwe, znaki poziome wszystko i
    ładnie tam tłumaczą, ripostujesz - nie potrafisz przeczytać co do ciebie
    piszę.

    WTF?

    > To kwestia oszczędzania (lub braku) pieniędzy. Po co zmieniać coś, co
    > powinno funkcjonować dobrze bez przerabiania...

    bo myjki nie potrafią jeździć, ignorują przepisy i tworzą niebezpieczne
    sytuacje.

  • 190. Data: 2014-05-30 21:27:28
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-30 18:20, JanT.KRK pisze:

    > Bo na drodze: desperat, kamikadze, niepewny, mający zawsze rację
    > (szczególnie wtedy gdy jej nie ma), interpretator przepisów itp. a tylko
    > normalnych ludzi jeżdżących samochodami brak.

    https://www.youtube.com/watch?v=0ZgiVicpZGk

    :)