-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
xxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
a.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <3...@m...org> <151e47voslaje$.dlg@myjk.org>
<lm48j6$632$1@usenet.news.interia.pl> <4...@m...org>
<lm4n04$4vd$1@usenet.news.interia.pl> <1kfr6hkpshrxz$.dlg@myjk.org>
<lmen63$dcj$1@speranza.aioe.org> <1...@m...org>
<lmkp9m$6q8$2@speranza.aioe.org> <v...@m...org>
<2...@t...pl>
<oz09tluh48p9$.dlg@myjk.org>
<2...@t...pl>
<8...@m...org>
<2...@t...pl>
<987re8y7pox0$.dlg@myjk.org>
<2...@t...pl>
<1...@m...org>
<2...@t...pl>
<hdh4r6281tvh$.dlg@myjk.org>
<2...@t...pl>
Date: Wed, 11 Jun 2014 08:24:28 +0200
Message-ID: <e...@m...org>
Lines: 68
NNTP-Posting-Host: 83.12.187.189
X-Trace: 1402467875 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2375 83.12.187.189:57598
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2535523
[ ukryj nagłówki ]Tue, 10 Jun 2014 11:21:36 +0200, szerszen
> Więc jak widzisz sytuacja nie jest dokładnie taka sama,
Standardowo odwracasz kota ogonem i uogólniasz ku swojemu samozadowoleniu.
Jazda jest taka sama w kwestii o której była dyskusja. Pojazd "B" wykonuje
skręt w lewo czemu starałeś się zaprzeczyć. Różnica jest taka, że dzięki
wyspie na skrzyżowaniu, wykonuje go bezkolizyjnie. Takie to rondo jest
"magiczne", że, co podkreśliłem, jeśli wjeżdżają na SORO *równocześnie*
mogą się nawet nie zobaczyć na tym skrzyżowaniu -- co nie ma miejsca na
"kwadratowym". Poza tym i tak KAŻDY pojazd zbliżający się do skrzyżowania
ma obowiązek odpowiednio się do manewru ustawić przed jego wykonaniem i o
tym mówi Art. 22. (choćby dlatego, że kierowca nie ma kryształowej kuli i
nie wie jakiego /rodzaju/ ma skrzyżowanie przed sobą, a zamiar wykazany w
przepisach ogólnych, już ma). Ponadto, jak na kwadratowym skrzyżowaniu
przecina pasy ruchu wyznaczone dla innego kierunku, co NIE JEST
jednoznaczne z ich zmianą jak wtykałeś, nie zawsze ten co jest na pasie
wymalowanym ma automatycznie pierwszeństwo co także usilnie wtykasz -- i
ten twój "przykład" to także pokazuje.
> oba te skrzyżowania różnią się co do zasady poruszania,
Aha, jednym słowem dowiodłeś, że różne oznakowanie skrzyżowania wpływa na
zasady poruszania się po nim. I po to było tyle drążenia i pisania żeby
dojść do rzeczy oczywistej?
> więc nie możesz mimo usilnych starań, przykładać kalki z jednego
> na drugie.
Jest na skrzyżowaniu skręt w lewo ("A"), jest jazda na wprost ("B"), a że
tory jazdy się trochę różnią, to nie znaczy że nie mogę "przykładać", bo w
pewnych warunkach tory jazdy się przetną tak jak na każdym innym
skrzyżowaniu -- co także zaznaczyłem odpowiadając na twoje wyjątkowo
wyrafinowane pytanie. Co więcej w obydwu przypadkach jest przecinanie
wyznaczonych pasów ruchu przy skręcie w lewo i jeździe na wprost. Musisz to
tylko zobaczyć swoimi krowimi (póki co) oczami.
To że znaki inaczej określają pierwszeńśtwo ruchu było i jest oczywiste,
ale nie o tym dyskutujemy, więc przestań znowu lać wodę, bo kotka w końcu
utopisz.
> Mało tego, jak widać definicja C12+A7 którą na początku
> tak torpedowałeś i ignorowałeś, na tym prostym przykładzie
> zaczyna mieć dla ciebie znaczenie.
Oj bo pęknę. Nigdy nie torpedowałem definicji C-12 i A-7, "torpedowałem"
m.in. twoją (a właściwie to tę co zajumałeś Gotfrydowi) interpretację, że
A-7 dotyczy tylko WJAZDU na SORO, oraz że wypadek miał miejsce na wyjeździe
(i do tej pory nie wskazałeś gdzie co się zaczyna i kończy) i tam już A-7
rzekomo nie obowiązuje. Więc nie wmawiaj mi ponownie czegoś, czego nie
napisałem.
> Sam odpowiadając na pytanie dałeś dowód na to, że rondo mimi iż jest
> skrzyżowaniem, jest specyficzne i obowiązują na nim odrobinę inne
> zasady.
Jak na każdym innym skrzyżowaniu które wyłamuje się znakami z kanonu
przepisów ogólnych. Co nie znaczy, że trzeba CAŁĄ jazdę po nim wywracać do
góry nogami, tworzyć z obszaru skrzyżowania odrębną drogę i jakieś "zestawy
skrzyżowań", zapominając nagle, że definicja pasa ruchu nie przestaje
działać pomimo braku oznakowania dla danego kierunku. Borze.
> Resztę powinieneś wywnioskować sam.
Już dawno to zrobiłem, teraz czekam na ciebie.
--
Pozdor Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 11.06.14 08:24 Myjk
- 11.06.14 08:30 Myjk
- 11.06.14 08:39 Myjk
- 11.06.14 08:40 Myjk
- 11.06.14 08:42 Myjk
- 11.06.14 08:48 Myjk
- 11.06.14 09:04 szerszen
- 11.06.14 09:06 szerszen
- 11.06.14 09:09 szerszen
- 11.06.14 09:20 Myjk
- 11.06.14 09:22 Myjk
- 11.06.14 09:33 Myjk
- 11.06.14 09:39 Myjk
- 11.06.14 11:25 szerszen
- 11.06.14 11:26 szerszen
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=