eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRondoprostowacz z Radomia :PRe: Rondoprostowacz z Radomia :P
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
    xxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
    a.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
    .pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <3...@m...org> <151e47voslaje$.dlg@myjk.org>
    <lm48j6$632$1@usenet.news.interia.pl> <4...@m...org>
    <lm4n04$4vd$1@usenet.news.interia.pl> <1kfr6hkpshrxz$.dlg@myjk.org>
    <lmen63$dcj$1@speranza.aioe.org> <1...@m...org>
    <lmkp9m$6q8$2@speranza.aioe.org> <v...@m...org>
    <2...@t...pl>
    <oz09tluh48p9$.dlg@myjk.org>
    <2...@t...pl>
    <8...@m...org>
    <2...@t...pl>
    <987re8y7pox0$.dlg@myjk.org>
    <2...@t...pl>
    <1...@m...org>
    <2...@t...pl>
    <hdh4r6281tvh$.dlg@myjk.org>
    <2...@t...pl>
    Date: Wed, 11 Jun 2014 08:24:28 +0200
    Message-ID: <e...@m...org>
    Lines: 68
    NNTP-Posting-Host: 83.12.187.189
    X-Trace: 1402467875 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2375 83.12.187.189:57598
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2535523
    [ ukryj nagłówki ]

    Tue, 10 Jun 2014 11:21:36 +0200, szerszen

    > Więc jak widzisz sytuacja nie jest dokładnie taka sama,

    Standardowo odwracasz kota ogonem i uogólniasz ku swojemu samozadowoleniu.
    Jazda jest taka sama w kwestii o której była dyskusja. Pojazd "B" wykonuje
    skręt w lewo czemu starałeś się zaprzeczyć. Różnica jest taka, że dzięki
    wyspie na skrzyżowaniu, wykonuje go bezkolizyjnie. Takie to rondo jest
    "magiczne", że, co podkreśliłem, jeśli wjeżdżają na SORO *równocześnie*
    mogą się nawet nie zobaczyć na tym skrzyżowaniu -- co nie ma miejsca na
    "kwadratowym". Poza tym i tak KAŻDY pojazd zbliżający się do skrzyżowania
    ma obowiązek odpowiednio się do manewru ustawić przed jego wykonaniem i o
    tym mówi Art. 22. (choćby dlatego, że kierowca nie ma kryształowej kuli i
    nie wie jakiego /rodzaju/ ma skrzyżowanie przed sobą, a zamiar wykazany w
    przepisach ogólnych, już ma). Ponadto, jak na kwadratowym skrzyżowaniu
    przecina pasy ruchu wyznaczone dla innego kierunku, co NIE JEST
    jednoznaczne z ich zmianą jak wtykałeś, nie zawsze ten co jest na pasie
    wymalowanym ma automatycznie pierwszeństwo co także usilnie wtykasz -- i
    ten twój "przykład" to także pokazuje.

    > oba te skrzyżowania różnią się co do zasady poruszania,

    Aha, jednym słowem dowiodłeś, że różne oznakowanie skrzyżowania wpływa na
    zasady poruszania się po nim. I po to było tyle drążenia i pisania żeby
    dojść do rzeczy oczywistej?

    > więc nie możesz mimo usilnych starań, przykładać kalki z jednego
    > na drugie.

    Jest na skrzyżowaniu skręt w lewo ("A"), jest jazda na wprost ("B"), a że
    tory jazdy się trochę różnią, to nie znaczy że nie mogę "przykładać", bo w
    pewnych warunkach tory jazdy się przetną tak jak na każdym innym
    skrzyżowaniu -- co także zaznaczyłem odpowiadając na twoje wyjątkowo
    wyrafinowane pytanie. Co więcej w obydwu przypadkach jest przecinanie
    wyznaczonych pasów ruchu przy skręcie w lewo i jeździe na wprost. Musisz to
    tylko zobaczyć swoimi krowimi (póki co) oczami.

    To że znaki inaczej określają pierwszeńśtwo ruchu było i jest oczywiste,
    ale nie o tym dyskutujemy, więc przestań znowu lać wodę, bo kotka w końcu
    utopisz.

    > Mało tego, jak widać definicja C12+A7 którą na początku
    > tak torpedowałeś i ignorowałeś, na tym prostym przykładzie
    > zaczyna mieć dla ciebie znaczenie.

    Oj bo pęknę. Nigdy nie torpedowałem definicji C-12 i A-7, "torpedowałem"
    m.in. twoją (a właściwie to tę co zajumałeś Gotfrydowi) interpretację, że
    A-7 dotyczy tylko WJAZDU na SORO, oraz że wypadek miał miejsce na wyjeździe
    (i do tej pory nie wskazałeś gdzie co się zaczyna i kończy) i tam już A-7
    rzekomo nie obowiązuje. Więc nie wmawiaj mi ponownie czegoś, czego nie
    napisałem.

    > Sam odpowiadając na pytanie dałeś dowód na to, że rondo mimi iż jest
    > skrzyżowaniem, jest specyficzne i obowiązują na nim odrobinę inne
    > zasady.

    Jak na każdym innym skrzyżowaniu które wyłamuje się znakami z kanonu
    przepisów ogólnych. Co nie znaczy, że trzeba CAŁĄ jazdę po nim wywracać do
    góry nogami, tworzyć z obszaru skrzyżowania odrębną drogę i jakieś "zestawy
    skrzyżowań", zapominając nagle, że definicja pasa ruchu nie przestaje
    działać pomimo braku oznakowania dla danego kierunku. Borze.

    > Resztę powinieneś wywnioskować sam.

    Już dawno to zrobiłem, teraz czekam na ciebie.

    --
    Pozdor Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: