-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.imp.ch!newsreader4.netcologne.de!news.
netcologne.de!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!
unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.P
OSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <3...@m...org> <lmab3l$bmt$1@node1.news.atman.pl>
<lmbdjj$gvk$1@mx1.internetia.pl> <1kf6lcnpts57m$.dlg@myjk.org>
<lmkbb8$oji$1@usenet.news.interia.pl> <1mimb02rbnblf$.dlg@myjk.org>
<lmkdo4$tgo$1@usenet.news.interia.pl>
Date: Tue, 3 Jun 2014 15:41:17 +0200
Message-ID: <2...@m...org>
Lines: 65
NNTP-Posting-Host: 83.12.187.189
X-Trace: 1401802878 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2239 83.12.187.189:50268
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2534583
[ ukryj nagłówki ]Tue, 3 Jun 2014 14:05:00 +0200, MichaelData(R)
>>> Ok, zatem (jesli mozesz) skomentuj taką sytuację. Czerwony czy niebieski
>>> (Matrix:) Kto zawinił i dlaczego?
>>> www.ognik.com/22.jpg sorry za "krzywe" ale robiłem 'toczpadem' :/
>> Czerwony zawinił, bo skręca na skrzyżowaniu w prawo z lewego pasa gdy na
>> prawym niewyznaczonym pasie znajduje się inny pojazd. Czyli łamie Art.
>> 22.2. przy jednoczesnym niezachowaniu ostrożności którą nań narzuca Art.
>> 22.4.
> Dokładnie taką sama sytuację mamy na omawianym rondzie :)
Nie. Wyprostowałeś rondo czego w rzeczywistości zrobić się nie da, z
obszaru skrzyżowania zrobiłeś drogę jednokierunkową (sic!), a z
poszczególnych wjazdów/zjazdów odrębne skrzyzowania. Jesteś w martwym
punkcie -- wiem, bo już w nim kiedyś byłem.
>>> Jakby co, to własnie "wycinek" omawianego ronda, tyle że sobie
>>> "wyprostowałem".
>> No, dlatego właśnie jesteś "rondoprostowaczem" jak i ja byłem parę lat
>> temu i też takie głupkowate rysuneczki robiłem. :> Oj, tak. Wstydzę się,
>> wstydzę, choć moje były dużo ładniejsze. ;>
> Toczpadem?
Znowu skupiłeś się na najmniej istotnym elemencie mojej wypowiedzi. :P
>> Rzecz polegała na tym, że przy rysowaniu i próbach "rondoprostowania" nie
>> znałem przepisów szczegółowych, tak samo jak i ty ich teraz zapewne nie
>> znasz -- dlatego się tymi rysunkami podpierasz i myślisz, że jednak masz
>> rację. :P
> To moze przybliż mi te przepisy szczegółowe? Jakoś nie moge ich odnaleźć :/
http://www.abc.com.pl/du-akt/-/akt/dz-u-03-220-2181
Powyżej masz wszelkie przepisy szczegółowe odnośnie znaków -- co dostałeś
zapewne w pigułce na kursie pomijając w opisach mniej istotne szczegóły, a
które w zamian uczyli Cię (nas?) w praktyce (typu obieranie właściwego toru
jazdy przy manewrach na skrzyżowaniach etc.), w tym także (mało istotną na
codzień) definicję obszaru skrzyżowania (Zal.3.2 w którym jest jak się ten
obszar wyznacza) i mnóstwo innych ciekawych informacji. :P Jak już
przeczytasz i zobaczysz jak się to robi, zrób to na skrzyżowaniu o ruchu
okrężnym tak, żeby się nie wyłamywało z definicji jak to się dzieje obecnie
u ciebie (na rysunkach) i w teorii.
>>> 500m jest tylko dlatego abyś nie kombinował
>>> z długością drogi tylko trzymał się przepisów :)
>> Wg przepisów, przy takiej odległości, kolejne skrzyżowanie powinno być
>> ponownie oznaczone znakami -- stanowią o tym przepisy szczegółowe -- w
>> związku z tym dlaczego u ciebie nie jest oznaczone tylko stoi takie łyse i
>> wygląda jak równorzędne a wcześniej nie ma nawet odwołania pierwszeństwa?
>> :P Na inżyniera ruchu nie startuj, bo jeszcze będziesz robić podobne
>> "ronda" jak to w Głogowie. :>
> ...hmm, bo to jest droga jednokierunkowa?
Na twoim szkicu jest droga jednokierunkowa, dlatego taki wynik stłuczki a
nie inny.
Natomiast to z czego tworzysz tą swoją drogę jednokierunkową na rondzie to
w rzeczywistości jest nienaruszalny (jak na skrzyżowaniu "kwadratowym")
OBSZAR SKRZYŻOWANIA, na którym dla bezpieczeństwa i płynności ruchu
wlepiono rondel i nakazano go objechać tylko i wyłącznie po to, by
wyeliminować kolizyjność przy skrętach w lewo. Uświadom sobie w końcu ten
prosty fakt i nie kombinuj bardziej niż to dopuszczone w przepisach.
--
Pozdor Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 03.06.14 15:46 Myjk
- 03.06.14 15:53 Myjk
- 03.06.14 15:57 Myjk
- 03.06.14 16:54 r...@k...pl
- 03.06.14 17:02 MichaelData(R)
- 03.06.14 17:19 LEPEK
- 03.06.14 17:23 LEPEK
- 03.06.14 20:20 the_foe
- 03.06.14 20:36 the_foe
- 03.06.14 20:46 J.F.
- 03.06.14 22:39 Shrek
- 03.06.14 23:24 PlaMa
- 03.06.14 23:33 PlaMa
- 03.06.14 23:43 PlaMa
- 03.06.14 23:55 PlaMa
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera