  • Data: 2014-06-03 15:57:20
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 3 Jun 2014 14:33:04 +0200, MichaelData(R)

    > No nie wiem, może jakbym zamiast "prostych" zakrzywił trochę w lewo?

    Byłem w dziurze królika w której ty teraz siedzisz, i nic tam nie ma. :P
    Ergo, nic ci to zakrzywianie nie da.

    > Wiesz, dokąd nie ma kolizji, niech sobie jeździ na zdrowie. Napisał że z
    > uprzejmosci i wrodzonej kultury ustępuje tym z prawego pasa. Niech bedzie :)

    Jak już skończycie się miziać -- widzę że Wam tego bardzo potrzeba żeby się
    uwiarygodnić -- to wrócimy do dyskusji. Tylko jeszcze przed tym przeczytaj
    przepisy szczegółowe ze zrozumieniem. :P

    --
    Pozdor Myjk