  • Data: 2014-05-30 14:47:25
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 30 May 2014 14:09:08 +0200, szerszen

    > Brawo, tak robie.
    > Ale kto, a właściwie jaki przepis zabroni mi tego zrobić pasem zewnętrznym?

    Znowu zaczynasz plamić. Przecież już dostałeś odpowiedź (nawet coś tam
    komuś przypominałeś) i znowu w kółko o to samo pytasz. Moje zdanie się nie
    zmieniło od poprzedniego razu.

    > Hehe widze ze niechcący wybraliśmy to samo skrzyżowanie.
    > Tylko to nie jest skrzyżowanie o ruchu okrężnym, to zwykłe
    > skrzyżowanie dróg dwujezdniowych z wyspą po środku.

    Oj weź, bo pęknę ze śmiechu. :P Niezłe banialuki.

    Oznaczone jest C-12 czyli jest skrzyżowaniem o ruchu okrężnym. Że jest
    dodatkowo oznaczone znakami poziomymi czy pionowymi żeby (teoretycznie)
    łatwiej je pokonywać nie oznacza że przestaje być nagle SORO.

    Bajki pisałeś i bajki nadal piszesz.

    > Na rondzie nie można zakazać skrętu w lewo, bo takiego nie ma.
    > Powtórzę aż do znudzenia, patrz na znaki poziome, jak je
    > ignorujesz, to nie dziwię się, że nie kumasz o co chodzi.

    Znowu mi przypisujesz coś, czego nie czynię. Jak znaków poziomych/pionowych
    nie ma to stosuję przepisy ogólne. Jak są znaki poziome i pionowe, to
    ignoruję narzucone w tym momencie przez przepisy ogólne zasady i skręcam
    np. ze środkowego/prawego pasa w lewo (normalnie, gdyby znaków nie było,
    bym tego zrobić nie mógł).

    > Wydaje ci się.

    Przecież ślepy nie jestem.

    > A co cię w tym dziwi?

    Że irytują cię tacy, co poprawnie jadą. Mnie irytują, bo jadą niepoprawnie.

    > Nie twierdzisz, bo nie znasz przepisów. Nie patrzysz na znaki pioziome,
    > a to powoduje, że wszystkie skrzyżowania oznaczone C12 traktuesz tak
    > samo, co jest oczywistym błędem.

    No tak, bo SORO czasem jest SORO a czasem nie jest. ROTFL

    > Ciekaw jestem co biedaku zrobisz, jak sąd kolejnej instancji przyzna
    > jednak rację kierowcy Mitsubishi.

    Bardziej ciekaw jestem czy ty będziesz miał tyle jaj i przeprosisz sędziego
    pierwszej instancji za wyzwiska pod jego adresem jeśli sąd kolejnej
    instancji przyzna rację kierowcy BMW. Ale wątpię, anonimie -- nawet nie
    potrafiłeś się przyznać skąd sam piszesz.

    --
    Pozdor Myjk