  • Data: 2014-05-30 15:09:30
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 30 May 2014 14:47:25 +0200
    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Moje zdanie się nie
    > zmieniło od poprzedniego razu.

    Ale twoje zdanie nie ma pokrycia w przepisach.

    > Oznaczone jest C-12 czyli jest skrzyżowaniem o ruchu okrężnym. Że jest
    > dodatkowo oznaczone znakami poziomymi czy pionowymi żeby (teoretycznie)
    > łatwiej je pokonywać nie oznacza że przestaje być nagle SORO.

    Bzdura, ruch po okręgu to nie to samo co ruch do okoła wyspu lub placu. Wałśnie
    dlatego aby się zorientować z czym ma się doczynienia, trzeba patrzeć na znaki
    poziome.

    > Że irytują cię tacy, co poprawnie jadą. Mnie irytują, bo jadą niepoprawnie.

    Jada zgodnie z przepisami, a nie poprawnie, to pewna subtelna różnica.

    > No tak, bo SORO czasem jest SORO a czasem nie jest. ROTFL

    Dokładnie tak, czasem jest SORDOW, może cie to śmieszyć, tak czasem jest jak się
    czegoś nie rozumie.

    > Ale wątpię, anonimie -- nawet nie
    > potrafiłeś się przyznać skąd sam piszesz.

    To skąd piszę, to akurat bez znaczenia, a z nas dwóch to ty jesteś większym anonimem.
    Mnie jak wykażesz odrobinę wysiłku jesteś w stanie zidentyfikować.

    --
    pozdrawiam
    szerszen