  • Data: 2014-05-28 09:55:46
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 28 May 2014 09:37:46 +0200, szerszen

    > Nie pierwszy raz sąd pierwszej instancji wydaje wyroki z du..

    ...bo jest z pipidówka, to elementarne.
    Skąd ty jesteś -- będzie jakieś odniesienie?

    > Włączył się do ruchu odbywającego się po rondzie.

    Owszem, nie. Wjazd z ulicy podporządkowanej na skrzyżowanie, włączaniem się
    do ruchu NIE jest. Przeczytaj sobie Art. 17. PoRD (ze zrozumieniem -- jeśli
    umiesz).

    To oczywiście szczegół, no ale trudno prowadzić dyskusję o bardziej
    złożonych elementach, gdy podstawowe pojęcia nawet mylisz. Stąd nie dziwię
    się, że nie rozumiesz nie tylko definicji pierwszeństwa (na którą się
    powołujesz) i że jednak w tym wypadku została przez kierowcę Mitsu
    pogwałcona, ale także później bełkoczesz o "nabywaniu" pierwszeństwa tylko
    dzięki temu że "zająłeś" pas (i nie bierzesz pod uwagę żadnych elementów
    dodatkowych). To z kolei nie dziwi mnie, że tyle dzwonów jest na drogach i
    potem spraw w sądach, a cwaniak co myślał że sobie "nabył" pierwszeńśtwo
    doprowadzając do kolizji płacze i bluzga jak dostanie słusznie czapę od
    sądu (zwłaszcza z pipidówka). Zupełnie jak ten z Mitsu.

    --
    Pozdor Myjk