  • Data: 2014-05-28 10:33:14
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 28 May 2014 10:19:41 +0200, szerszen

    > Bo jest niekompetentny, lub biorą w nim górę emocje zamiast litera prawa.

    Jest niekompetentny bo jest z pipidówka?
    A skąd ty jesteś, żeś kompetentny do wyrażania takiego zdania?

    > Ależ pan dosłowny. Owszem jełli tak definicyjnie do tego podchodzisz,
    > to ok, jednak mam wrązenie że mimo wszystko zrozumiełeś o co chodzi ;)

    Zrozumiałem doskonale, że używasz podstawowych pojęć z zakresu PORD,
    których najwyraźniej nierozumiesz, w związku z tym wątpliwe jest twoje
    rozumienie bardziej złożonych elementów.

    > Pomijam twoje dziecięce próby ośmieszenia mnie,
    > co jest ewidentnym dowodem na kończące się argument

    Przestań znowu żartować -- przecież sam się ośmieszasz. Ja w zwiazku z tym
    podważam twoją zdolność do zrozumienia i rzeczowej interpretacji innych
    elementów tej "układanki". No ale czego się spodziewać po dyskutancie,
    który stwierdza, nie znając człowieka, że sędzia jest niekompetentny.

    PS Do dyskusji wrócimy ew. jak się poduczysz podstaw, rozrysujesz (głównie
    sobie, bo mnie to do niczego nie potrzebne) gdzie def. pierwszeńśtwa i
    znaku A-7 się zawiera na skrzyżowaniu.

    --
    Pozdor Myjk