  • Data: 2014-05-28 09:16:18
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > To określ proszę ten "teren obowiązywania".

    Tu nie ma co kreskować.
    Znak określa kiedy masz udzielić pierwsześtwa, a definicja określa co nim jest. Znak
    stawiany jest na przecięciu się kierunków jazdy. Zatem musiś wypełnić definicję w
    momencie, kiedy przecinasz uprzywilejowany kierunek jazdy, lub kiedy się do niego
    dołączasz, jak się do niego dołaczysz, to masz te same prawa. Jak pisałem wyżej, jak
    się właczysz do ruchu i zajmiesz pas na rondzie, zaczynają obowiązywac cie te same
    prawa, co tego, co był na rondzie wcześniej. To rondo jest na tyle duże, że oba auty
    spokojnie znalazły się na swoich pasach, przejechały niemi kawałek do momentu
    kolizji. Prościej się tego nie da wytłumaczyć.

    > Gdyby wjechał bezkolizyjnie, to by nie doszło do kolizji.

    A ty w kółko swoje, bzdura. Doszło do kolizji dalej, w momencie kiedy ten z
    wewnętrznego opuszczał rondo. Kolejny manewr wykonywany przez innego kierowcę.

    > wskazać przepis który określa, że A-7 dotyczy tylko WJAZDU na skrzyżowanie
    > oraz określa gdzie ten "teren wjazdu" się zaczyna i kończy.

    jak wyżej

    --
    pozdrawiam
    szerszen