    From: "nom" <n...@u...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Date: Tue, 27 May 2014 19:35:21 +0200

    news:20140527143934.067929623cf852a3aec5ddb1@tlen.pl

    >Nie, bo pierwszeńśtwo dotyczy wjazdu na rondo, a nie zjazdu z niego.
    >Zjeżdżając z ronda obowiazują takie same >przepisy jak przy zmianie pasa.
    >Bzdurność Twojej argumentacji wykazałem powyżej.

    Ja nie widzę na tym rondzie wydzielonych pasów ruchu. Argument, że mieszczą
    się tam dwa samochody do mnie nie przemawia, bo właśnie drogowcy
    "zeskrobali" warstwę jezdną z ulicy obok mnie o dwóch pasach ruchu i nie ma
    linni rozdzielających a spokojnie mieszczą się tam 4 samochody obok siebie,
    co nie znaczy, że zrobili z tej drogi ulicę o czterech pasach ruchu. :D