eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRondoprostowacz z Radomia :P › Re: Rondoprostowacz .... turbinowe i klasyczne.
  • X-Received: by 10.140.109.162 with SMTP id l31mr60414qgf.22.1418683780674; Mon, 15
    Dec 2014 14:49:40 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.109.162 with SMTP id l31mr60414qgf.22.1418683780674; Mon, 15
    Dec 2014 14:49:40 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !eu.feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!enother.net!enother.net!
    peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!h15no22290366igd.0!news-o
    ut.google.com!r1ni50qat.1!nntp.google.com!w8no8233771qac.0!postnews.google.com!
    glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 15 Dec 2014 14:49:40 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <m6nnum$cjr$1@dont-email.me>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.113.214.176;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 46.113.214.176
    References: <3...@m...org> <5488bd41$0$2661$65785112@news.neostrada.pl>
    <5q7kmk0pm2ms$.dlg@myjk.org> <548bd6de$1$2644$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@m...org> <m6hdf7$gds$1@mx1.internetia.pl>
    <a...@g...com>
    <m6hl30$9um$1@mx1.internetia.pl>
    <c...@g...com>
    <548cb571$0$2662$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <m6iik1$coo$1@mx1.internetia.pl>
    <9...@g...com>
    <548ccd61$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <548d818c$0$2641$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <548dc2ce$0$22921$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <548f5ed3$0$21555$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <m6nnum$cjr$1@dont-email.me>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <9...@g...com>
    Subject: Re: Rondoprostowacz .... turbinowe i klasyczne.
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Mon, 15 Dec 2014 22:49:40 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 32
    X-Received-Bytes: 3507
    X-Received-Body-CRC: 2110474961
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2552244
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 15 grudnia 2014 23:39:40 UTC+1 użytkownik masti napisał:
    > k...@g...com wrote:
    >
    > > W dniu poniedziałek, 15 grudnia 2014 23:21:08 UTC+1 użytkownik Jankol napisał:
    > >> Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:aa9d2bef-a446-4a91-8a51-fc349e6add39@googlegrou
    ps.com...
    > >>
    > >> > Jeśli rondo turbinowe wymusza dla pasa zewnętrznego zjazd pierwszym zjazdem
    albo konieczność zmiany pasa na wewnętrzny i daje > bezkolizyjny zjazd z pasa
    środkowego to znaczy że tak należy zachowywać się na każdym rondzie. Amen
    > >>
    > >> Na klasycznym rondzie C-12 A-7, jeżeli ktoś już uprze się zjechać z pasa
    wewnętrznego
    > >> to musi ustąpić pierwszeństwa jadącemu dookoła pasem zewnętrznym.
    > >> Z ronda turbinowego faktycznie można zjechać bezkolizyjnie z pasa wewnętrznego
    > >> o ile znaki zezwalają.
    > >
    > > A na turbinowym jak chce zjechać z wewnętrznego to co ma zrobić?
    >
    > na turbinowym to nie ma wenętrznego. OD tego trzeba zacząć.
    > Jechać tak jak prowadzą pasy.
    >
    > --
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    A te pasy to ograniczone są płotem, barierkami czy namalowane?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: