  • 181. Data: 2016-02-17 10:32:54
    Temat: Re: Rondo ..kto będzie kopał się z koniem ?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 16 Feb 2016 20:54:02 +0100, w <56c37e68$0$661$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Lucenty" <l...@o...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Tue, 16 Feb 2016 13:32:14 +0100, w
    > <56c316dd$0$698$65785112@news.neostrada.pl>,

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > ============
    >
    > Poproszę o rozwinięcie myśli.

    Nie muszą się przecinać, masz wyraźnie napisanem, że mogą się też łączyć (lub
    rozwidlać).

  • 182. Data: 2016-02-17 10:34:01
    Temat: Re: Rondo - kierunek
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 17 Feb 2016 10:21:38 +0100, szerszen

    > Czyli tradycyjnie, jak fakty nie pasują do Twojej teorii tym gorzej dla
    > faktów.
    >
    > Tylko widzisz, to o czym piszę ja czy Shrek, pasuje do wszystkiego
    > oznaczonego C12, więc jak wnoszę jesteśmi bliżej zamysłu ustawodawcy niż
    > Ty, którego teoria pasuje tylko do wybranej grupy tworów z C12 na
    > wjeżdzie.

    Z dwojga złego lepiej jak jest parę wyjątków nie pasujących do przepisów
    (bo zabrali się za robienie bezmyślni rondoprostowacze), niż jak się
    przpisy nagina do paru wyjątków żeby się wszystko jako tako trzymało kupy
    -- jak to jest w przypadku twoim. Pomijam już, że ja problemu z jazdą nie
    mam, tylko ty na siłę mi te problemy próbujesz wcisnąć, bo zwyczajnie sam
    sobie nie radzisz i musisz stosować jakieś protezy do należytej jazdy.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 183. Data: 2016-02-17 10:46:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 17.02.2016 10:10, Myjk wrote:
    > Wed, 17 Feb 2016 10:03:02 +0100, Shrek

    > Znowu coś wymyślasz w oderwaniu od rzeczywistości. To chroniczne?

    Argumenty się skończyły? Jeszcze raz - gdzie jest napisane "jedno
    skrzyżowanie - jeden manewr"?

    Shrek.

  • 184. Data: 2016-02-17 10:50:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 17.02.2016 10:18, szerszen wrote:

    > Ale on właśnie nieświadomie sam przyznał, że na rondzie (skrzyżowaniu o ruchu po
    okręgu) wykonuje dwa manewry a nie jeden ;)
    > Szach mat.

    Wiem - dlatego ciągle pytam, czy skoro "na rondzie skręca w lewo - jeden
    manewr, jeden kierunek" to czy radośnie zjeżdza z ronda w prawo z
    kierunkiem w lewo. Tylko chyba mu się komputer popsuł i tego nie widzi,
    bo pisze nie na temat. Podobnie jak nie może sobie przypomnieć gdzie
    właściwie było napisane "jedno skrzyżowanie - jeden manewr";)

    Shrek.

  • 185. Data: 2016-02-17 11:10:01
    Temat: Re: Rondo - zawracanie - kierunek
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 17 Feb 2016 10:23:07 +0100, szerszen

    > Mają wiele do tego gdzie i kiedy należy migać, zrozumiesz to wreszcie?

    Ty masz poważne problemy z prowadzeniem dyskusji, zwyczajnie gubisz wątek
    po raz kolejny. Dyskusja tutaj była o zakazie skrętu na przedstawionym
    skrzyżowaniu, gdy stwierdziłeś, że taki zakaz to może być dla kogoś
    "niespodzianką". Otóż dla znających przepisy nie będzie żadną
    niespodzianką, bo jak jest zakaz skrętu w lewo przed skrzyżowaniem, to nie
    można skręcić w lewo na tym skrzyżowaniu, siłą rzeczy się nie miga. Pasy
    nic do tego nie mają, bo jakby nie biegły to skręcić w lewo na tym
    skrzyżowaniu NIE MOŻESZ. Parafrazując, zrozumiesz to wreszcie?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 186. Data: 2016-02-17 11:21:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 17 Feb 2016 10:46:35 +0100, Shrek

    > Argumenty się skończyły?
    > Jeszcze raz - gdzie jest napisane "jedno
    > skrzyżowanie - jeden manewr"?

    Wynika to z przepisów ogólnych, czemu starasz się zaprzeczyć podając do
    JEDNEGO skrzyżowania "analogiczne" przykłady węzłów WIELU skrzyżowań. I
    jeszcze w kółko się MNIE pytasz, czemu twoja wydumana teoria kuleje.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 187. Data: 2016-02-17 11:21:43
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 17 Feb 2016 10:34:01 +0100
    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

> [...]
    > (bo zabrali się za robienie bezmyślni rondoprostowacze), niż jak się
    > przpisy nagina do paru wyjątków żeby się wszystko jako tako trzymało kupy

    No tylko w tym co ja pisze nie ma żadnego naginania, to podstawowe przepisy, nic
    więcej, te najbardziej podstawowe dotyczące sygnalizowania manewrów, zmiany pasa i
    kierunku jazdy.

    > Pomijam już, że ja problemu z jazdą nie
    > mam, tylko ty na siłę mi te problemy próbujesz wcisnąć, bo zwyczajnie sam
    > sobie nie radzisz i musisz stosować jakieś protezy do należytej jazdy.

    Detektyw to z ciebie mierny.

    To jak w końcu z tym rondem, ile manewrów sygnalizujesz i wykonujesz? ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 188. Data: 2016-02-17 11:23:36
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 17 Feb 2016 09:59:54 +0100, Shrek

    > Oczywiście, że tak stanowią przepisy - więc sygnalizujesz _najbliższy
    > manewr. Najbliższym manewrem nie jest wjazd pod prąd na jezdnię dookoła
    > ronda, więc miganie lewym możesz sobie darować. Zakładam, że zgodnie ze
    > sztuką ustawiłeś się na lewym pasie zawczasu, sygnalizowanie manewru
    > powinieneś skończyć niezwłocznie po jego wykonaniu, więc już w lewo nie
    > powinieneś migać.

    Zmiana pasa to jedno, zawracanie to drugie. Manewrem jest zawracanie na
    najbliższym skrzyżowaniu, więc trzeba o tym informować przed miejscem w
    którym to zostanie dokonane, czyli przed skrzyżowaniem (w tym wypadku na
    nieszczęście dla ciebie, o ruchu okrężnym), lewym kierunkowskazem, zgodnie
    z obowiązującymi przepisami -- czy ci się to podoba czy nie.

    To natomiast notorycznie próbujesz wciskać bzdury o jakiejś rzekomej
    jeździe pod prąd, choć jak byk stoi przed skrzyżowaniem C-12 nakazujacy
    objechać wyspę po jej PRAWEJ stronie, oraz stosujesz chybioną analogie do
    jednego skrzyzżowania przedstawiając węzły złożone z wielu skrzyżowań i się
    jeszcze dziwisz, że coś się nie zgadza.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 189. Data: 2016-02-17 11:25:36
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 17 Feb 2016 11:10:01 +0100
    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

> [...]
    > nic do tego nie mają, bo jakby nie biegły to skręcić w lewo na tym
    > skrzyżowaniu NIE MOŻESZ. Parafrazując, zrozumiesz to wreszcie?

    Bzdura, pasy mają właśnie zasadniczo dużo do tego, bo na klasycznym rondzie z ruchem
    po okręgu nikt nie postawi zakazu skrętu w lewo, bo zwyczajnie byłoby to bez
    najmniejszego sensu. Dopiero na takich tworach jak to skrzyżowanie, mimo iż oznaczone
    C12 mozna taki znak postawić, a wszystko to dzięki malowaniu pasów na obwiedni. To
    właśnie odróżnia jedne C12, od innych C12, pasy i to te pasy czynią różnicę we
    wszystkich przypadkach.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 190. Data: 2016-02-17 11:28:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 17.02.2016 11:21, Myjk wrote:

    > Wynika to z przepisów ogólnych

    Gdzie wynika to z przepisów ogólnych? Zacytujesz? Bo coś wymiśliłeś i
    mimo, że sam się w tym zaplątałeś (chyba przyznasz, że nie zjezdzasz w
    prawo z ronda z lewym kierunkiem), to w to brniesz i wyciągasz z tego
    kolejne wnioski, oparte na tym założeniu niewiadomo skąd wziętym i w
    oczywisty sposób fałszywym.

    > czemu starasz się zaprzeczyć podając do
    > JEDNEGO skrzyżowania "analogiczne" przykłady węzłów WIELU skrzyżowań. I
    > jeszcze w kółko się MNIE pytasz, czemu twoja wydumana teoria kuleje.

    Moja teoria jest taka, że sygnalizujesz najbliższy manewr. Nie wiem co w
    niej odkrywczego. Twoja jest taka, że jak widzisz znak ronda, to
    dostajesz małpiego rozumu i twierdzisz, że skoro to jedno skrzyżowanie,
    to włącza się jakiś magiczny licznik manewrów niepozwalający ci wykonać
    więcej niż jeden. W szczególności jestem ciekawy co ci zabrania zmiany
    pasa na rondzie i wrzucenia kierunku w prawo przy zjeździe.

    Shrek.