-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Rondo - kierunek
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <56c1a5a8$0$684$65785112@news.neostrada.pl> <1rxchuuue0lbi$.dlg@myjk.org>
<n9vam1$t1g$1@node2.news.atman.pl> <u...@m...org>
<n9vnfn$a2m$1@node2.news.atman.pl> <xbaeibg5t6v0$.dlg@myjk.org>
<n9vqe5$d06$1@node2.news.atman.pl> <w4usyh24gk6l$.dlg@myjk.org>
<n9vvld$i9h$1@node2.news.atman.pl> <1j599t7nbqboz$.dlg@myjk.org>
<na07ca$sl$1@node1.news.atman.pl> <149kfr8dgxtl3$.dlg@myjk.org>
<na19qe$2qf$1@node1.news.atman.pl> <j...@m...org>
<na1be3$rrf$1@node2.news.atman.pl> <3brcn4wtgpaq$.dlg@myjk.org>
<na1cvq$5r2$2@node1.news.atman.pl> <h...@m...org>
<na1fhf$vp0$1@node2.news.atman.pl> <1...@m...org>
<na1hvl$2l7$1@node2.news.atman.pl>
Date: Wed, 17 Feb 2016 14:11:13 +0100
Message-ID: <1...@m...org>
Lines: 44
NNTP-Posting-Host: 79.185.167.241
X-Trace: 1455714628 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 698 79.185.167.241:11803
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2576992
[ ukryj nagłówki ]Wed, 17 Feb 2016 11:28:17 +0100, Shrek
>> Wynika to z przepisów ogólnych
> Gdzie wynika to z przepisów ogólnych? Zacytujesz? Bo coś wymiśliłeś i
> mimo, że sam się w tym zaplątałeś (chyba przyznasz, że nie zjezdzasz w
> prawo z ronda z lewym kierunkiem), to w to brniesz i wyciągasz z tego
> kolejne wnioski, oparte na tym założeniu niewiadomo skąd wziętym i w
> oczywisty sposób fałszywym.
Nie skręcam wg PoRD "w prawo" zjeżdżając ronda, bo tam nie ma niezależnej
drogi i skrzyżowania w skrzyżowaniu. To jest twoja "genialna" teoria, którą
notorycznie forsujesz na podstawie tego jak wygląda akurat w danym momencie
kręcenie kierownicą, bez podparcia tego przepisami. W PORD skrzyżowanie
oznaczone C-2 to nadal JEDNO skrzyżowanie i póki się zapisy na wygodne dla
ciebie nie zmienią, to zaakceptuj ten fakt i przestań innym robić wodę z
mózgu.
Po raz kolejny zatem, jest JEDNO skrzyżowanie, a nie jak w twoich
"analogicznych" przykładach WIELE skrzyżowań, jest na nim manewr
zawracania, w tym manewry przygotowujące, w tym należyta sygnalizacja przed
manewrem. To nie jest mój problem, że gdy na skrzyzowaniu pojawi się wyspa,
a przed skrzyzowaniem C-12 dostajesz małpiego rozumu i zaczynasz dzielić
jeden manewr na manewr wjazdu, manewr jazdy prosto (ale uwaga, po łuku), a
na koniec jest manewr skrętu w prawo. To twoja i tylko twoja domena i mnie
w to nie mieszaj z łaski swojej.
>> czemu starasz się zaprzeczyć podając do
>> JEDNEGO skrzyżowania "analogiczne" przykłady węzłów WIELU skrzyżowań. I
>> jeszcze w kółko się MNIE pytasz, czemu twoja wydumana teoria kuleje.
>
> Moja teoria jest taka, że sygnalizujesz najbliższy manewr. Nie wiem co w
> niej odkrywczego. Twoja jest taka, że jak widzisz znak ronda, to
> dostajesz małpiego rozumu i twierdzisz, że skoro to jedno skrzyżowanie,
> to włącza się jakiś magiczny licznik manewrów niepozwalający ci wykonać
> więcej niż jeden. W szczególności jestem ciekawy co ci zabrania zmiany
> pasa na rondzie i wrzucenia kierunku w prawo przy zjeździe.
To jest twoja teoria, to ty z uporem maniaka mi prubujesz upchnąć, że jedno
skrzyżowanie to to samo co dwa i więcej skrzyżowań. Do tego jeszcze pieprzą
ci się dwa a nawet trzy kompletnie różne manewry.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 17.02.16 14:19 Myjk
- 17.02.16 14:23 Shrek
- 17.02.16 14:35 Shrek
- 17.02.16 14:49 szerszen
- 17.02.16 14:50 szerszen
- 17.02.16 15:43 Myjk
- 17.02.16 15:48 Myjk
- 17.02.16 15:49 Shrek
- 17.02.16 15:51 Shrek
- 17.02.16 16:00 szerszen
- 17.02.16 18:15 re
- 17.02.16 18:38 re
- 18.02.16 03:28 Lucenty
- 18.02.16 04:58 Lucenty
- 18.02.16 05:05 Lucenty
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=