    From: mlodz <b...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rondo? Nie dla idiotów!
    Date: Sat, 7 Dec 2013 09:48:37 +0100

    Dnia Fri, 6 Dec 2013 15:14:59 +0100, Myjk napisał(a):

    > Fri, 6 Dec 2013 14:03:56 +0100, mlodz
    > Wyjaśnij najpierw, który to ten "dopuszczalny manewr"

    Dzieciom czasem warto coś wyjaśniać po kilka razy, żeby zrozumiały.
    Zakładam, że jesteś dorosły, zatem na pewne rzeczy jest już za późno.

    > Jak wolisz pomijać rzeczywistość, przepisy i taplać się w absurdach w celu
    > udowodnienia swojej "teorii", to z pewnością do niczego nie dojdziesz.

    Najpierw utrzymywałeś, że Gotfryd, napisał coś zupełnie innego niż
    napisał w rzeczywistości, teraz twierdzisz, że ja tutaj sformułowałem
    jakąś "teorię"... może lepiej będzie jeżeli tę dyskusję będziesz
    kontynuował przed lustrem?

    > Ponieważ nie utrudniam innym jazdy? Jak mam problem z samochodem, to jade
    > do mechanika,

    Za każdym razem jak choć raz usłyszysz coś nietypowego to od razu
    zasuwasz do mechanika? Zazdroszczę chłopu. "Panie Myjk, samochód
    jest w porządku, ale ten właz od studzienki to lepiej będzie odwieźć
    na swoje miejsce"

    > a nie kręcę się jak idiota po rondzie. Jednak jeśli już miałbym
    > popełniać taką głupotę na drodze, to zarówno moje ustawienie do tego
    > głupkowatego "manewru",

    Brawo, właśnie uzyskał pan +2 do szacunu u internetowych łoriorów.

    > jak i sygnalizacja byłaby taka jak do zawracania.

    O! I wystarczyło napisać to jedno zdanie we wcześniejszym poście,
    po prostu mnie to zaciekawiło i tyle.