  • 1. Data: 2010-10-30 17:03:54
    Temat: Romet Division - ktoś podsiada?
    Od: Adas Miauczynski <s...@g...com>

    Rozglądam się za pierwszym moto (mam prawo jazdy od 6 lat, ale dotąd
    jakoś po drodze miałem inne wydatki i na moto nigdy nie było środków).
    Wpadł mi w oko Romet Division (http://www.motors.romet.pl/pl/oferta/
    motocykle/2010/art786.html) - nowość sprzed kilku miesięcy.
    Przejechałem sie tym sprzętem po parkingu jednego z salonów Rometa i
    powiem szczerze, że to jest dokładnie to czego szuka: atrakcyjny
    wygląd, bezpieczna pojemność i fakt, że sprzęt jest fabrycznie nowy.

    Zastanawiam się tylko jak z jakością. Czy ktoś z Was już się skusił na
    nowy wyrób Rometa? Jak wrażenia?

    --
    AM

  • 2. Data: 2010-10-30 18:44:32
    Temat: Re: Romet Division - ktoś podsiada?
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Adas Miauczynski" <s...@g...com> napisał

    > atrakcyjny
    > wygląd, bezpieczna pojemność i fakt, że sprzęt jest fabrycznie nowy.
    >
    > Zastanawiam się tylko jak z jakością. Czy ktoś z Was już się skusił na
    > nowy wyrób Rometa? Jak wrażenia?

    Jajcarz..

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2010-10-30 21:56:22
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Hinek" <h...@t...pl> wrote:

    >Użytkownik s...@g...com napisał

    >Jajcarz..

    Eee, gdzie tam. To tylko te takie sztuczki 'marketingu internetowego'.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 4. Data: 2010-11-02 07:35:29
    Od: Adas Miauczynski <s...@g...com>

    On 30 Paź, 23:56, Jacot <j...@m...pl> wrote:

    > Eee, gdzie tam. To tylko te takie sztuczki 'marketingu internetowego'.

    Nie jajcarz i nie marketing tylko naprawdę wpadł mi w oko ten
    motocykl. Na grupie żadnej wzmianki o nim nie widziałem więc pytam.

    --
    AM

  • 5. Data: 2010-11-02 11:40:08
    Od: "lukasz" <...@...z>

    http://www.onroad.hu/teszt/teszt-romet-division-249-
    tars-hetkoznapokra.html

  • 6. Data: 2010-11-02 16:03:34
    Od: Adas Miauczynski <s...@g...com>

    On 2 Lis, 12:40, "lukasz" <x...@...z> wrote:
    > http://www.onroad.hu/teszt/teszt-romet-division-249-
    tars-hetkoznapokr...

    Może nie mam doświadczenia motocyklowego, ale wyszukiwarką potrafię
    się posługiwać i takie artykuły przeczytałem zanim napisalem na
    grupie :-)

    Powtórzę więc pytanie: czy ktoś kupił już ten motocykl i może
    podzielić się wrażeniami?

    --
    AM

  • 7. Data: 2010-11-03 12:16:57
    Temat: Re: Romet Division - kto? podsiada?
    Od: DŻejKej <w...@o...pl>

    >Powtórzę więc pytanie: czy ktoś kupił już ten motocykl i może

    w polsce sprzedano k 16 szt wienc marne szanse trafienia.
    Ja polecam Ci SAVAGE

    jk

  • 8. Data: 2010-11-03 14:28:58
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Adas Miauczynski <s...@g...com> wrote:

    >Nie jajcarz i nie marketing tylko naprawdę wpadł mi w oko ten
    >motocykl.

    A to przepraszam, widocznie zbieznosc nazwisk;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 9. Data: 2010-11-03 21:32:19
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Adas Miauczynski" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 2 Lis, 12:40, "lukasz" <x...@...z> wrote:
> [...]

    grupie :-)

    Powtórzę więc pytanie: czy ktoś kupił już ten motocykl i może

    NIe odpowiem na Twoje pytanie, ale oglądałem to dziś w sklepie i uważam że
    może się podobac. Sztuka którą oglądałem była w czarnym macie. Jedzne co
    mnie denerwuje to zdechłe parametry silnika. Kurde ETZ 250 miała więcej
    mocy. Reszta wydaje się całkiem smaczna.
    Inna sprawa że to tak naprawdę chińska produkcja (w najlepjszym wypadku
    tajwańska) i opinie mogą być związane z konkretnym egzemplarzem. Jeden
    przejeździ bez ceregieli 50 tys km, inny będzie częściej w serwisie niż na
    asfalcie...
    Za 14 tys widziałem w salonie nówkę hyosunga 650. Wiem, wiem to dwukrotnie
    drożej niż romet, ale chyba wolałbym tego hyosunga: na tyle poręczny by
    używać go w mieście i na tyle mocny by robić trasy.