  • 1. Data: 2010-10-31 09:18:07
    Temat: Wspomnienia z wczoraj i dzisiejsze radości.
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    W wolnej chwili zapraszam do lektury wspomnień.

    http://www.warszawa.pl/Moto/800,6351,0,1,0,0-Wspomni
    enie_z_Sokołem_w_tle.html

    Opisuje pan Adam M., który dziś po Ontario jeździ motocyklem
    BSA a po Warszawie śmigał Sokołem 1000, BMW, Kaśką

    i wyprawa opisana przez pana Krzysztofa Więckiewicza,
    Harleyami i Sokołem do Anglii w 1975 r.
    Był to niezły wyczyn jak na tamte czasy.

    http://www.warszawa.pl/Wiadomosci/3,6375,0,1,0,0-Har
    leyem_do_Anglii__-_1975.html

    To jednak prawda, że dzisiejsze "motocyklowanie" niewiele ma
    z wyzwań jakie stały przed młodymi ludźmi jeżdżącymi w
    czasach PRLu.

    Jak pisze pan Adam:
    "Po przyjeździe do domu, odstawiłem motocykl do garażu lekko
    sfrustrowany i niezadowolony - gdzie podziała się
    przyjemność z jazdy i dlaczego nie odczuwam tego co wiele
    lat temu na pustych drogach PRLu?"
    "Moje japońskie motocykle zachowywały się jak każdy inny
    japoński agregat gospodarstwa domowego, po wyremontowaniu
    chodziły jak zegarki niezależnie od warunków."

    Opowiadania pochodzą ze zbioru przygotowywanej do wydania
    książki "Harley mój kumpel 2".

    Szuwaks

  • 2. Data: 2010-10-31 11:28:05
    Temat: Re: Wspomnienia z wczoraj i dzisiejsze radości.
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-10-31 10:18, Szuwaks pisze:
> [...]
    >

    > Opisuje pan Adam M., który dziś po Ontario jeździ motocyklem BSA a po
    > Warszawie śmigał Sokołem 1000, BMW, Kaśką

    Pewnie nie wiesz ale pan Adam M. byl kiedys bardzo aktywnym czlonkiem
    tej grupy. To bylo jeszcze w czasach przedsikaczowych.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2010-10-31 17:30:14
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Pewnie nie wiesz ale pan Adam M. byl kiedys bardzo
    > aktywnym czlonkiem tej grupy. To bylo jeszcze w czasach
    > przedsikaczowych.

    No nie wiem, a właściwie nie wiedziałem :)
    Czy to źle?
    Zapytać o co chodzi z tymi sikaczowymi czasami....
    O co chodzi z tymi przed i sikaczowymi czasami? :))

    Szuwaks

  • 4. Data: 2010-10-31 18:08:20
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-10-31 18:30, Szuwaks pisze:
> [...]
    > Czy to źle?
    > Zapytać o co chodzi z tymi sikaczowymi czasami....
    > O co chodzi z tymi przed i sikaczowymi czasami? :))

    Pewnego razu portal pt. Scigacz udostepnil przez swoje wuwuwu grupe
    pl.rec.motocykle. No i zaczela sie radosna tworczosc roznych pajacykow.

  • 5. Data: 2010-10-31 18:12:03
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Szuwaks pisze:
    > Witam,
    >
    > Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > No nie wiem, a właściwie nie wiedziałem :)
    > Czy to źle?

    źle, bo to były dobre czasy :) Ale zawsze masz mozliwosc poszukania w
    archiwach pl.rec.motocykle, google trzyma to wszytko dla potomnych

    > Zapytać o co chodzi z tymi sikaczowymi czasami....
    > O co chodzi z tymi przed i sikaczowymi czasami? :))

    na preclu histria dzieli sie na tą przed powstaniem sikacza i po. Kiedys
    ktos wpadł na pomysł, zeby stworzyc zakamuflowaną bramke www-news która
    wygląda jak forum ale nim nie jest. I jak to na forum głąby masowo piszą
    głupoty a my to musimy czytac. Kiedys naturalnym testem IQ było
    skonfigurowanie czytnika news. Powstał scigacz.pl i nic juz nie jest
    takie jak przedtem

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 6. Data: 2010-10-31 18:27:25
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    > Pewnego razu portal pt. Scigacz udostepnil przez swoje
    > wuwuwu grupe pl.rec.motocykle. No i zaczela sie radosna
    > tworczosc roznych pajacykow.

    No tak, ze ścigacza zrobiliście sikacza :)))
    Cóż technologie webowe bardzo źle wpłynęły na jakość grup
    dyskusyjnych.
    Jest to odczuwanie nie tylko, jak sami wiecie, na preclu,
    ale i na innych grupach.
    To przykra konsekwencja rozwoju technologii.

    Szuwaks

  • 7. Data: 2010-10-31 18:32:13
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > źle, bo to były dobre czasy :) Ale zawsze masz mozliwosc
    > poszukania w archiwach pl.rec.motocykle, google trzyma to
    > wszytko dla potomnych

    Rozumiem, że żle, bo był aktywnym uczestnikiem dyskusji.
    Tu te czasy określa się jako przesikaczowe, gdzie indziej
    przedneostradowe.

    > Kiedys naturalnym testem IQ było skonfigurowanie czytnika
    > news. Powstał scigacz.pl i nic juz nie jest takie jak
    > przedtem

    Niestety, tak jak napisałem w odpowiedzi dla Koczu, rozwój
    technologii webowych otworzył drzwi do miejsc wcześniej
    niedostępnych dla osób nieodpowiedzialnych i niewiele
    mających do powiedzenia.

    Dzięki za wyjaśnienie kwestii sikacza :)

    Szuwaks

  • 8. Data: 2010-10-31 19:19:01
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Szuwaks" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Niestety, tak jak napisałem w odpowiedzi dla Koczu,

    Przypomniał mi się dowcip tak aproposowo:
    Facet szukał gościa o nazwisku Kotas. Inny facet tłumaczy mu, gdzie go
    znajdzie, ale od razu dodaje: "tylko nie pomyl się Pan i nie powiedz Pan
    Kutas bo gość się mocno wkurwia". Ok, ok, nie jestem debilem, wiem o co
    chodzi - odpowiada. Znalazł gościa, podchodzi i wita się z nim: "dzień dobry
    Panie ... Choj" :-)

    --
    Grzybol

  • 9. Data: 2010-10-31 19:34:54
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Przypomniał mi się dowcip tak aproposowo:

    Dowcip stary, ale jary :)
    Przepraszam za pomyłkę.
    Czasem mam takie zdolności :(

    Szuwaks

  • 10. Data: 2010-10-31 19:48:55
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2010-10-31 10:18, Szuwaks pisze:
    > Witam,
    >
    > W wolnej chwili zapraszam do lektury wspomnień.
    >
    > http://www.warszawa.pl/Moto/800,6351,0,1,0,0-Wspomni
    enie_z_Sokołem_w_tle.html

    Hoho, Adam Medyna rykoszetem wraca na precle... No ciekawe, czy kiedyś
    osobiście znowu tu zajrzy.

    pozdr
    DP
    TL-S