  • 1. Data: 2010-10-29 18:24:14
    Temat: godny polecenia zakład metalizacji próżniowej w wawie?
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Witam,

    Dorwałem dziś za psi grosz lampę do fazera, celem zrobienia z dwóch
    jednej dobrej, rozebrałem na części i we WT chce zawieźć odbłyśniki do
    napylenia. Zakładów metalizacji próżniowej jest w Wawie od diabła, ktoś
    korzystał i może któryś polecić ?

    Przy okazji: Odbłyśniki mam podszlifować czy zawieźć tak jak są? (w
    jednym miejscu srebro odlazło).

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl