    From: "Jackare" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Romet Division - kto? podsiada?
    Date: Wed, 3 Nov 2010 22:32:19 +0100

    Użytkownik "Adas Miauczynski" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości
    news:4d6c6842-4c95-4464-84e8-07fc6d63c7ec@s4g2000yql
    .googlegroups.com...
    On 2 Lis, 12:40, "lukasz" <x...@...z> wrote:
    > http://www.onroad.hu/teszt/teszt-romet-division-249-
    tars-hetkoznapokr...

    Może nie mam doświadczenia motocyklowego, ale wyszukiwarką potrafię
    się posługiwać i takie artykuły przeczytałem zanim napisalem na
    grupie :-)

    Powtórzę więc pytanie: czy ktoś kupił już ten motocykl i może
    podzielić się wrażeniami?

    NIe odpowiem na Twoje pytanie, ale oglądałem to dziś w sklepie i uważam że
    może się podobac. Sztuka którą oglądałem była w czarnym macie. Jedzne co
    mnie denerwuje to zdechłe parametry silnika. Kurde ETZ 250 miała więcej
    mocy. Reszta wydaje się całkiem smaczna.
    Inna sprawa że to tak naprawdę chińska produkcja (w najlepjszym wypadku
    tajwańska) i opinie mogą być związane z konkretnym egzemplarzem. Jeden
    przejeździ bez ceregieli 50 tys km, inny będzie częściej w serwisie niż na
    asfalcie...
    Za 14 tys widziałem w salonie nówkę hyosunga 650. Wiem, wiem to dwukrotnie
    drożej niż romet, ale chyba wolałbym tego hyosunga: na tyle poręczny by
    używać go w mieście i na tyle mocny by robić trasy.