-
11. Data: 2010-12-22 16:57:39
Temat: Re: Rola auta USA vs Europa
Od: Mario <c...@o...pl>
W dniu 2010-12-22 11:04, kml pisze:
>
> Użytkownik "Mario" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> news:ierde3$p13$1@news.onet.pl...
>
>> Racja, a u nas jest odwrotnie, wszyscy się podniecają "dynamicznym"
>> 1.6 :-D
>
> Jak będziemy taką plagą na świecie jak USiA a benzyna będzie po tyle co
> u nich to będzie mógł sie brandzlować 6.0 150Km.
ale 150 tys km to nie jest dużo dla takiego LS2.
pozdrawiam
mario
-
12. Data: 2010-12-22 16:59:03
Temat: Re: Rola auta USA vs Europa
Od: Mario <c...@o...pl>
W dniu 2010-12-22 11:10, Nex@pl pisze:
> W dniu 2010-12-22 00:32, Mario pisze:
>> Racja, a u nas jest odwrotnie, wszyscy się podniecają "dynamicznym"
>> 1.6 :-D
>>
>> pozdrawiam
>> mario
>>
>
> No wiesz, ja też mam 1.6 dynamiczne, ale w aucie, ktore wazy 1 tone
> około :)
No wiesz, nie jechałeś czymś co ma 5.7 V8, nawet na 1.5tony. :-)
Serio, to wiem że są w miarę szybkie autka 1.6 ale bez przesadnego
rajcowania się nimi. :-)
pozdrawiam
mario
-
13. Data: 2010-12-22 16:59:48
Temat: Re: Rola auta USA vs Europa
Od: Mario <c...@o...pl>
W dniu 2010-12-22 15:55, szymo pisze:
>
>> Racja, a u nas jest odwrotnie, wszyscy się podniecają "dynamicznym"
>> 1.6 :-D
>
> chyba anemiczny 1.6 :)
>
Dlatego dałem "" :-)
pozdrawiam
mario
-
14. Data: 2010-12-22 17:12:17
Temat: Re: Rola auta USA vs Europa
Od: "kml" <f...@g...lp>
Użytkownik "Mario" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
news:iet720$sa0$1@news.onet.pl...
>W dniu 2010-12-22 11:04, kml pisze:
>>
>> Użytkownik "Mario" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
>> news:ierde3$p13$1@news.onet.pl...
>>
>>> Racja, a u nas jest odwrotnie, wszyscy się podniecają "dynamicznym"
>>> 1.6 :-D
>>
>> Jak będziemy taką plagą na świecie jak USiA a benzyna będzie po tyle co
>> u nich to będzie mógł sie brandzlować 6.0 150Km.
>
> ale 150 tys km to nie jest dużo dla takiego LS2.
6 litrów pojemności i 150 koni mocy.
--
pozdrawiam
kml
-
15. Data: 2010-12-22 18:14:41
Temat: Re: Rola auta USA vs Europa
Od: JAM <j...@y...com>
On Dec 22, 11:12 am, "kml" <f...@g...lp> wrote:
> U ytkownik "Mario" <c...@o...pl> napisa w wiadomo
cinews:iet720$sa0$1@news.onet.pl...
>
>
> 6 litr w pojemno ci i 150 koni mocy.
>
> --
> pozdrawiam
> kml
Jaki to samochod tak dzisiaj ma ?
JAM
-
16. Data: 2010-12-22 18:23:04
Temat: Re: Rola auta USA vs Europa
Od: "kml" <f...@g...lp>
JAM wrote:
> Jaki to samochod tak dzisiaj ma ?
Wlasnie sie zastanawialem jak dlugo ten post powisi bez emota :) Jak na
europejskie warunki to ichnie silniki maja malo mocy w stosunku do
pojemnosci. Oczywiscie w tej chwili nie jest tak jak sie podsmiewalem
wczesniej, ale nadal nie ma sie czym podniecac IMO.
--
pozdrawiam
kml
-
17. Data: 2010-12-22 18:31:25
Temat: Re: Rola auta USA vs Europa
Od: JAM <j...@y...com>
On Dec 22, 12:23 pm, "kml" <f...@g...lp> wrote:
> JAM wrote:
> > Jaki to samochod tak dzisiaj ma ?
>
> Wlasnie sie zastanawialem jak dlugo ten post powisi bez emota :) Jak na
> europejskie warunki to ichnie silniki maja malo mocy w stosunku do
> pojemnosci. Oczywiscie w tej chwili nie jest tak jak sie podsmiewalem
> wczesniej, ale nadal nie ma sie czym podniecac IMO.
>
> --
> pozdrawiam
> kml
To zalezy jak na to patrzysz. Ludzie podniecaja sie zaledwie jednym
parametrem. A jak spojrzysz na silnik jako jednostke produkujaca
energie to akurat silnik od Corvette malo co europejskiego moze
dorownac. Jest to mniejszy gabarytowo, lzejszy i oszczedniejszy silnik
niz wiekszosc porownywalnych produktow Ferrari, BMW czy Mercedesa przy
generowaniu pdobnej mocy i momentu. Co z tego ze z litra produkuje
mniej ale za to robi to oszczedniej z silnika, ktory zajmuje mniej
miejsca w samochodzie i jest lzejszy. Bonus taki, ze jest rowniez
tanszy w produkcji :-)
JAM
http://marchel.home.comcast.net/~marchel/
-
18. Data: 2010-12-22 18:39:57
Temat: Re: Rola auta USA vs Europa
Od: JAM <j...@y...com>
On Dec 22, 5:04 am, "kml" <f...@g...lp> wrote:
> Jak będziemy taką plagą na świecie jak USiA a benzyna będzie po tyle co u
> nich to będzie mógł sie brandzlować 6.0 150Km. Najbardziej lubie ich reklamy
> gdzie pojawia się "samochód prowadzi się jak europejski" :)
Zwlaszcza, jak sie wezmie pod uwage, ze "europejskie" kojarzone tu
jest jako te najdrozsze V8 i V12 modele BMW i Mercedesow. Reklamowanie
Chevroleta, ze sie prowadzi jak BMW to raczej dobra rekomedacja dla
samochodu Kowalskiego (inna sprawa na ile to prawda). Amerykanie w
wiekszosci nie maja pojecia jak sie jezdzi prawdziwym europejskim 1
litrowym gowienkiem bo takie samochody tutaj to szczatkowa sprzedaz
dla ubogich. Gdyby wsadzic Amerykanow do typowego europejskiego
econoboxa jakie w 90% kroluja na ulicach EU i powiedziec mu, ze jego
Ford bedzie sie tez tak prowadzil, to mialbyc klienta straconego na
zawsze :-)
>
> --
> pozdrawiam
> kml
JAM
http://marchel.home.comcast.net/~marchel/
-
19. Data: 2010-12-22 21:04:11
Temat: Re: Rola auta USA vs Europa
Od: "kml" <f...@g...lp>
JAM wrote:
> Zwlaszcza, jak sie wezmie pod uwage, ze "europejskie" kojarzone tu
> jest jako te najdrozsze V8 i V12 modele BMW i Mercedesow. Reklamowanie
> Chevroleta, ze sie prowadzi jak BMW to raczej dobra rekomedacja dla
> samochodu Kowalskiego (inna sprawa na ile to prawda). Amerykanie w
> wiekszosci nie maja pojecia jak sie jezdzi prawdziwym europejskim 1
> litrowym gowienkiem bo takie samochody tutaj to szczatkowa sprzedaz
> dla ubogich. Gdyby wsadzic Amerykanow do typowego europejskiego
> econoboxa jakie w 90% kroluja na ulicach EU i powiedziec mu, ze jego
> Ford bedzie sie tez tak prowadzil, to mialbyc klienta straconego na
> zawsze :-)
Jeżeli porównywać samochody to powinno sie zrobić sensowne kryteria czyli
odpowiedniki danych samochodów i wtedy mogłoby być ciekawie ;)
--
pozdrawiam
kml
-
20. Data: 2010-12-22 22:03:08
Temat: Re: Rola auta USA vs Europa
Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>
W dniu 2010-12-22 12:34, kamil pisze:
> On 22/12/2010 10:10, Nex@pl wrote:
>> W dniu 2010-12-22 00:32, Mario pisze:
>>> Racja, a u nas jest odwrotnie, wszyscy się podniecają "dynamicznym"
>>> 1.6 :-D
>>>
>>> pozdrawiam
>>> mario
>>>
>>
>> No wiesz, ja też mam 1.6 dynamiczne, ale w aucie, ktore wazy 1 tone
>> około :)
>
> Dynamiczne zaczyna sie od jakichs 150-170KM na tone..
>
>
>
Hm, do 200 uciagnie, po co mi wiecej po miescie?! :)