eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRola auta USA vs Europa
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 48

  • 11. Data: 2010-12-22 16:57:39
    Temat: Re: Rola auta USA vs Europa
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-12-22 11:04, kml pisze:
    >
    > Użytkownik "Mario" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:ierde3$p13$1@news.onet.pl...
    >
    >> Racja, a u nas jest odwrotnie, wszyscy się podniecają "dynamicznym"
    >> 1.6 :-D
    >
    > Jak będziemy taką plagą na świecie jak USiA a benzyna będzie po tyle co
    > u nich to będzie mógł sie brandzlować 6.0 150Km.

    ale 150 tys km to nie jest dużo dla takiego LS2.

    pozdrawiam
    mario


  • 12. Data: 2010-12-22 16:59:03
    Temat: Re: Rola auta USA vs Europa
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-12-22 11:10, Nex@pl pisze:
    > W dniu 2010-12-22 00:32, Mario pisze:
    >> Racja, a u nas jest odwrotnie, wszyscy się podniecają "dynamicznym"
    >> 1.6 :-D
    >>
    >> pozdrawiam
    >> mario
    >>
    >
    > No wiesz, ja też mam 1.6 dynamiczne, ale w aucie, ktore wazy 1 tone
    > około :)

    No wiesz, nie jechałeś czymś co ma 5.7 V8, nawet na 1.5tony. :-)
    Serio, to wiem że są w miarę szybkie autka 1.6 ale bez przesadnego
    rajcowania się nimi. :-)

    pozdrawiam
    mario


  • 13. Data: 2010-12-22 16:59:48
    Temat: Re: Rola auta USA vs Europa
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-12-22 15:55, szymo pisze:
    >
    >> Racja, a u nas jest odwrotnie, wszyscy się podniecają "dynamicznym"
    >> 1.6 :-D
    >
    > chyba anemiczny 1.6 :)
    >
    Dlatego dałem "" :-)

    pozdrawiam
    mario


  • 14. Data: 2010-12-22 17:12:17
    Temat: Re: Rola auta USA vs Europa
    Od: "kml" <f...@g...lp>


    Użytkownik "Mario" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:iet720$sa0$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2010-12-22 11:04, kml pisze:
    >>
    >> Użytkownik "Mario" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    >> news:ierde3$p13$1@news.onet.pl...
    >>
    >>> Racja, a u nas jest odwrotnie, wszyscy się podniecają "dynamicznym"
    >>> 1.6 :-D
    >>
    >> Jak będziemy taką plagą na świecie jak USiA a benzyna będzie po tyle co
    >> u nich to będzie mógł sie brandzlować 6.0 150Km.
    >
    > ale 150 tys km to nie jest dużo dla takiego LS2.

    6 litrów pojemności i 150 koni mocy.

    --
    pozdrawiam
    kml


  • 15. Data: 2010-12-22 18:14:41
    Temat: Re: Rola auta USA vs Europa
    Od: JAM <j...@y...com>

    On Dec 22, 11:12 am, "kml" <f...@g...lp> wrote:
    > U ytkownik "Mario" <c...@o...pl> napisa w wiadomo
    cinews:iet720$sa0$1@news.onet.pl...
    >
    >
    > 6 litr w pojemno ci i 150 koni mocy.
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > kml

    Jaki to samochod tak dzisiaj ma ?

    JAM


  • 16. Data: 2010-12-22 18:23:04
    Temat: Re: Rola auta USA vs Europa
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    JAM wrote:
    > Jaki to samochod tak dzisiaj ma ?

    Wlasnie sie zastanawialem jak dlugo ten post powisi bez emota :) Jak na
    europejskie warunki to ichnie silniki maja malo mocy w stosunku do
    pojemnosci. Oczywiscie w tej chwili nie jest tak jak sie podsmiewalem
    wczesniej, ale nadal nie ma sie czym podniecac IMO.

    --
    pozdrawiam
    kml


  • 17. Data: 2010-12-22 18:31:25
    Temat: Re: Rola auta USA vs Europa
    Od: JAM <j...@y...com>

    On Dec 22, 12:23 pm, "kml" <f...@g...lp> wrote:
    > JAM wrote:
    > > Jaki to samochod tak dzisiaj ma ?
    >
    > Wlasnie sie zastanawialem jak dlugo ten post powisi bez emota :) Jak na
    > europejskie warunki to ichnie silniki maja malo mocy w stosunku do
    > pojemnosci. Oczywiscie w tej chwili nie jest tak jak sie podsmiewalem
    > wczesniej, ale nadal nie ma sie czym podniecac IMO.
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > kml

    To zalezy jak na to patrzysz. Ludzie podniecaja sie zaledwie jednym
    parametrem. A jak spojrzysz na silnik jako jednostke produkujaca
    energie to akurat silnik od Corvette malo co europejskiego moze
    dorownac. Jest to mniejszy gabarytowo, lzejszy i oszczedniejszy silnik
    niz wiekszosc porownywalnych produktow Ferrari, BMW czy Mercedesa przy
    generowaniu pdobnej mocy i momentu. Co z tego ze z litra produkuje
    mniej ale za to robi to oszczedniej z silnika, ktory zajmuje mniej
    miejsca w samochodzie i jest lzejszy. Bonus taki, ze jest rowniez
    tanszy w produkcji :-)

    JAM
    http://marchel.home.comcast.net/~marchel/


  • 18. Data: 2010-12-22 18:39:57
    Temat: Re: Rola auta USA vs Europa
    Od: JAM <j...@y...com>

    On Dec 22, 5:04 am, "kml" <f...@g...lp> wrote:

    > Jak będziemy taką plagą na świecie jak USiA a benzyna będzie po tyle co u
    > nich to będzie mógł sie brandzlować 6.0 150Km. Najbardziej lubie ich reklamy
    > gdzie pojawia się "samochód prowadzi się jak europejski" :)

    Zwlaszcza, jak sie wezmie pod uwage, ze "europejskie" kojarzone tu
    jest jako te najdrozsze V8 i V12 modele BMW i Mercedesow. Reklamowanie
    Chevroleta, ze sie prowadzi jak BMW to raczej dobra rekomedacja dla
    samochodu Kowalskiego (inna sprawa na ile to prawda). Amerykanie w
    wiekszosci nie maja pojecia jak sie jezdzi prawdziwym europejskim 1
    litrowym gowienkiem bo takie samochody tutaj to szczatkowa sprzedaz
    dla ubogich. Gdyby wsadzic Amerykanow do typowego europejskiego
    econoboxa jakie w 90% kroluja na ulicach EU i powiedziec mu, ze jego
    Ford bedzie sie tez tak prowadzil, to mialbyc klienta straconego na
    zawsze :-)

    >
    > --
    > pozdrawiam
    > kml

    JAM
    http://marchel.home.comcast.net/~marchel/


  • 19. Data: 2010-12-22 21:04:11
    Temat: Re: Rola auta USA vs Europa
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    JAM wrote:

    > Zwlaszcza, jak sie wezmie pod uwage, ze "europejskie" kojarzone tu
    > jest jako te najdrozsze V8 i V12 modele BMW i Mercedesow. Reklamowanie
    > Chevroleta, ze sie prowadzi jak BMW to raczej dobra rekomedacja dla
    > samochodu Kowalskiego (inna sprawa na ile to prawda). Amerykanie w
    > wiekszosci nie maja pojecia jak sie jezdzi prawdziwym europejskim 1
    > litrowym gowienkiem bo takie samochody tutaj to szczatkowa sprzedaz
    > dla ubogich. Gdyby wsadzic Amerykanow do typowego europejskiego
    > econoboxa jakie w 90% kroluja na ulicach EU i powiedziec mu, ze jego
    > Ford bedzie sie tez tak prowadzil, to mialbyc klienta straconego na
    > zawsze :-)

    Jeżeli porównywać samochody to powinno sie zrobić sensowne kryteria czyli
    odpowiedniki danych samochodów i wtedy mogłoby być ciekawie ;)

    --
    pozdrawiam
    kml


  • 20. Data: 2010-12-22 22:03:08
    Temat: Re: Rola auta USA vs Europa
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-12-22 12:34, kamil pisze:
    > On 22/12/2010 10:10, Nex@pl wrote:
    >> W dniu 2010-12-22 00:32, Mario pisze:
    >>> Racja, a u nas jest odwrotnie, wszyscy się podniecają "dynamicznym"
    >>> 1.6 :-D
    >>>
    >>> pozdrawiam
    >>> mario
    >>>
    >>
    >> No wiesz, ja też mam 1.6 dynamiczne, ale w aucie, ktore wazy 1 tone
    >> około :)
    >
    > Dynamiczne zaczyna sie od jakichs 150-170KM na tone..
    >
    >
    >


    Hm, do 200 uciagnie, po co mi wiecej po miescie?! :)

strony : 1 . [ 2 ] . 3 ... 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: