  • Data: 2013-11-05 13:05:34
    Temat: Re: Roczna ważność konta
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-11-05 11:14, J.F pisze:
    >Niektóre być może - nie ma strategii idealnej, za tym stoją ludzie,
    >a ci z natury są omylni. Zresztą i tak to rynek weryfikuje.

    No ale zobacz,, takie Heyah pare lat temu ... operator robi wielka
    akcje w celu obnizenia cen ?

    >To jest bełkot marketingowy

    >To jest normalna usługa (bezpłatna), z jasno określonymi
    >warunkami jej realizacji. W każdej chwili zostać wycofana.

    >Teraz to pojechałeś - na jakiej podstawie?

    >11. Promocja obowiązuje od 27 maja 2013r do odwołania.
    >Operator zastrzega sobie możliwość odwołania Promocji,
    >co nie będzie jednak naruszać praw nabytych przez Abonentów
    >przed odwołaniem Promocji.

    No wlasnie - klient jest zwiazany normalnym cennikiem taryfy, a ze
    promocja - moze skorzystac, moze nie skorzystac, skonczy sie, to nie
    bedzie mogl korzystac i nadal bedzie zwiazany podstawowa oferta.

    A teraz nie pisz "promocja", i zmien normalna oferte ...

    >To zwykła usługa dodatkowa, która w każdej chwili może być wycofana z
    >oferty, a korzystający z niej będą mieli prawo do końca jej
    >trwania w ramach praw nabytych.

    Akurat tak to zapisane ze nie wiadomo - po odwolaniu promocja nadal
    obowiazuje dla klientow ktorzy z niej korzystali wczesniej czy "strony
    rozumieja ze zakonczenie promocji nie stanowi naruszenia praw
    nabytych, a wiec klient nie ma prawa do wypowiedzenia umowy z powodu
    zmiany jej warunkow".

    >Ha, ha - a przypadkiem w umowach nie ma zwrotu tych 50%
    >(proporcjonalnie) przy ewentualny wcześniejszym wypowiedzeniu
    >cyrografu? Operator się zabezpieczał.

    raczej mam na mysli "klient zawiera umowe na swiadczenie uslug w
    taryfie XXX, przez okres promocyjny 24 miesiecy obowiazuja warunki
    opisane ponizej".

    24 miesiace mijaja, promocja sie konczy, obowiazuje cennik starej
    taryfy XXX.

    >Do nielogiczne z punktu widzenia operatora, by coś takiego zaoferował
    >(w skrócie).

    Taka normalna umowa obowiazuje i obowiazuje.
    Operator, jesli chce ja zmienic, musi ja klientowi wypowiedziec. Niby
    po latach to juz niczym nie grozi ... ale tak marketingowo lepiej
    zadzwonic, "promocyjne warunki sie koncza, czy chce pan/i nowy telefon
    i nowa umowe na 24/36 miesiecy" ..

    >No, nową, lepszą, na kolejne obowiązkowe miesiące:P

    Ale lepsza. Moze nie lepsza niz te co beda za rok, ale chwilowo
    lepsza.

    >Co będzie dalej to czas pokaże.

    Mysle ze to co widzimy - namawianie klienta na wyzszy lub co najmniej
    taki sam abonament.
    Czyms go trzeba bedzie jednak skusic - czy to tysiacami minut, czy "no
    limit", czy lepszym telefonem albo tabletem czy dwoma ... bo z drugiej
    strony tych minut przybywa i klienci mowia
    "wystarcza mi to co mam".
    Z trzeciej strony - konkurencja ma podobne cele i klient nie bardzo
    bedzie mial gdzie uciec. Klienta placacego 5zl rocznie nikt nie chce
    :-)

    J.