  • Data: 2013-11-05 22:43:58
    Temat: Re: Roczna ważność konta
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    fOn Tue, 05 Nov 2013 20:40:33 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >Powiązanie ofert no limit z brakiem przechodzenia 'darmowych minut'
    >na kolejne okresy rozliczeniowe? Nie, to jednak twój pomysł.

    Pisałem wyżej że jest odwrotnie, no ale dobra jak twierdzisz że to mój
    pomysł, to myśl sobie tak dalej

    >Poprosiłbym o zdefiniowanie "standardu", ale to chyba nie ma
    >sensu.

    Jak nie rozumiesz tak podstawowych pojęć to dalsza dyskusja z Tobą nie
    ma sensu.

    >Zmieniły się oferty, warunki świadczenia usług i tyle.
    >Wiązanie tego z ofertami no limit jest delikatnie powiedziawszy dość
    >karkołomne, ponieważ takie były od dawna, a z tych 'tanich' to niewiele
    >osób korzysta.

    Chyba czegoś nie doczytałeś, bo nigdzie nie napisałem że wraz z
    wejściem tańszych ofert no limit, zlikwidowano przechodzenie minut w
    abonamentach, albo że jedno było zależne od drugiego.

    >Nadal nie wiem co mam twierdzić inaczej, a to że się nie zgadzam
    >ze sporą częścią twoich "pomysłów" nie jest rzeczą specjalnie dziwną,
    >ponieważ prezentujesz dość specyficzne i wybiórcze podejście do
    >pewnych zagadnień.

    Jakie moje pomysły? Chyba czegoś nie doczytałeś, zresztą nie zamierzam
    dalej z Tobą dyskutować bo widzę że to jest bezcelowe.