  • Data: 2013-11-05 11:55:53
    Temat: Re: Roczna ważność konta
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-05 11:14, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    (...)

    > Strategii Operatorow nie calkiem pojmuje, ale niektore przypominaja
    > strzelanie w kolano.

    Niektóre być może - nie ma strategii idealnej, za tym stoją ludzie,
    a ci z natury są omylni. Zresztą i tak to rynek weryfikuje.

    > Ze teraz klient placacy 30 zl to dobry klient.

    W tym znaczeniu to się zgadzam.

    > No i powinna to byc "promocja obowiazuje do odwolania",

    To jest bełkot marketingowy

    > a nie normalna
    > usluga, przy ktorej wycofaniu klienci moga miec pretensje ...

    To jest normalna usługa (bezpłatna), z jasno określonymi
    warunkami jej realizacji. W każdej chwili zostać wycofana.

    > i prawo do rozwiazania umowy.

    Teraz to pojechałeś - na jakiej podstawie?

    11. Promocja obowiązuje od 27 maja 2013r do odwołania.
    Operator zastrzega sobie możliwość odwołania Promocji,
    co nie będzie jednak naruszać praw nabytych przez Abonentów
    przed odwołaniem Promocji.

    To zwykła usługa dodatkowa, która w każdej chwili może być wycofana z
    oferty, a korzystający z niej będą mieli prawo do końca jej
    trwania w ramach praw nabytych.

    Gdzie masz jakąkolwiek podstawę rozwiązania umowy? Chyba, że na usługę
    dodatkową :P

    > Gdzies tam tez operatorzy moga myslec o przyszlosci, tez lepiej zeby
    > klient mial "promocyjny upust 50% na 24 miesiace" niz prawo do

    Ha, ha - a przypadkiem w umowach nie ma zwrotu tych 50%
    (proporcjonalnie) przy ewentualny wcześniejszym wypowiedzeniu
    cyrografu? Operator się zabezpieczał.

    > nieskonczonego korzystania z niskiej taryfy ...

    Do nielogiczne z punktu widzenia operatora, by coś takiego zaoferował
    (w skrócie).

    > do tej pory raczej
    > tanialo i klient sam chcial nowa lepsza umowe,

    No, nową, lepszą, na kolejne obowiązkowe miesiące:P

    > ale teraz moze inflacja
    > przyjdzie, a moze minut juz ma wystarczajaco i nie da sie go juz namowic
    > na wiecej ..

    Co będzie dalej to czas pokaże.