  • Data: 2013-11-05 11:14:03
    Temat: Re: Roczna ważność konta
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-11-04 22:05, J.F. pisze:
    >Wszystkie mają, tylko nie za niewielkie pieniądze (cokolwiek by
    >to miało znaczyć). Za niewielkie pieniądze są oferty konkurencyjne,
    >dla pewnego typu odbiorcy. Operatorzy nie będą sobie strzelać
    >w kolano.

    Strategii Operatorow nie calkiem pojmuje, ale niektore przypominaja
    strzelanie w kolano.

    >To różnie bywa.

    No coz - ostatnio padla tu chyba tylko jedna ciekawa oferta, play dla
    firm.

    >A co to ma do rzeczy z perspektywy ostatniego czasu?

    Ze teraz klient placacy 30 zl to dobry klient.

    ^^^^^^^^^^^^
    >>> itd. W zasadzie to obecnie wszystkie usługi są sprzedawane w
    ^^^^

    >No i?

    No i powinna to byc "promocja obowiazuje do odwolania", a nie normalna
    usluga, przy ktorej wycofaniu klienci moga miec pretensje ... i prawo
    do rozwiazania umowy.

    Gdzies tam tez operatorzy moga myslec o przyszlosci, tez lepiej zeby
    klient mial "promocyjny upust 50% na 24 miesiace" niz prawo do
    nieskonczonego korzystania z niskiej taryfy ... do tej pory raczej
    tanialo i klient sam chcial nowa lepsza umowe, ale teraz moze inflacja
    przyjdzie, a moze minut juz ma wystarczajaco i nie da sie go juz
    namowic na wiecej ..

    J.