  • Data: 2013-11-04 20:12:50
    Temat: Re: Roczna ważność konta
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 04 Nov 2013 16:28:43 +0100, Trybun napisał(a):

    > Tak, jasne że już nie ma, chodziło mi o następcę, który przejął Erę. No
    > nie wiem, mam nawet w domu opakowanie startera t-mobile, i pisze na nim
    > że do przedłużania ważności konta nie trzeba żadnych pieniędzy -
    > wystarczy nawiązać połączenie żeby ważność konta została przedłużona.

    A ten starter dziala ?
    Bo sie skonczylo, przedluzenie 3 zl/mc i wyklucza sie z wieloma innymi
    uslugami. Ciekawe co z posiadaczami takiego startera - reklamowane
    prawa sa honorowane, czy juz dawno im wypowiedziano stare warunki.

    > Jeszcze trochę i zaczną się reklamować że tylko u nich dopłaty do rozmów
    > i SMSów... ;-)

    W zasadzie ... rozmowy potanialy, mozna by wprowadzic darmowe
    telefony, pod warunkiem wysluchiwania reklam :-)

    J.