    From: Mario <m...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Robota dla inżyniera elektronika
    Date: Fri, 01 Mar 2013 11:32:28 +0100

    W dniu 2013-02-28 22:26, Artur Miller pisze:
    > Użytkownik "JDX" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > wszystko bylo dostepne na priv ...

    Równie dobrze ktoś zainteresowany mógłby się spodziewać, że po
    kurtuazyjnej wymianie maili zostanie zaproszony na rozmowę.
    A tam będzie robić z siebie głupa opowiadając jak bardzo lubi podejmować
    ambitne zadania i co jest jego największą wadą. Musząc się pilnować,
    żeby do końca rozmowy nie zapytać ile oferują, aby nie popełnić faux
    pax. Widocznie wśród czytających nie było nikogo aż tak zdesperowanego.
    Potrzebujecie fachowca i jesteście gotowi sensownie mu zapłacić, to
    podajcie w ogłoszeniu widełki lub zatrudnijcie firmę headhunterską.
    Chcecie zaoszczędzić, to wywieście ogłoszenie pod dziekanatem.

    --
    pozdrawiam
    MD