  • Data: 2011-12-31 07:43:45
    Temat: Re: Robocode, ktoś chce porywalizować?
    Od: " " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Karol Y <k...@o...pl> napisał(a):

    > Witam, bawi się ktoś tym i chce powalczyć? :-)
    >
    > Albo znacie strony na których takie zawody przeprowadzają?

    ja troche to pare tygodni temu ogladalem (java) ale nie sprawilo
    na mnie wrazenia ze jest specjalny potencjal do poznania czegos
    ciekawego - znaczeni lepsze jest redcode (asm) i wojny rdzeniowe,
    jest uproszczony asembler zwinieta elegancko przestrzen adresowa
    (czy tez ich wiele) spawnerzy bomberzy itd - tego powinienem
    sie nauczyc, ale nie jest tak latwo (w moim wieku) sie latwo
    na to przelaczyc