  • 1. Data: 2011-12-31 00:06:17
    Temat: Robocode, ktoś chce porywalizować?
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    Witam, bawi się ktoś tym i chce powalczyć? :-)

    Albo znacie strony na których takie zawody przeprowadzają?

    --
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2011-12-31 04:58:40
    Temat: Re: Robocode, ktoś chce porywalizować?
    Od: "M.M. " <m...@g...pl>

    Karol Y <k...@o...pl> napisał(a):

    > Witam, bawi się ktoś tym i chce powalczyć? :-)
    >
    > Albo znacie strony na których takie zawody przeprowadzają?

    Nie bawilem sie osobiscie, ale byl jakiś czas temu watek w
    ktorym podali ciekawe linki. Przeszukaj.

  • 3. Data: 2011-12-31 07:43:45
    Od: " " <f...@g...pl>

    Karol Y <k...@o...pl> napisał(a):

    > Witam, bawi się ktoś tym i chce powalczyć? :-)
    >
    > Albo znacie strony na których takie zawody przeprowadzają?

    ja troche to pare tygodni temu ogladalem (java) ale nie sprawilo
    na mnie wrazenia ze jest specjalny potencjal do poznania czegos
    ciekawego - znaczeni lepsze jest redcode (asm) i wojny rdzeniowe,
    jest uproszczony asembler zwinieta elegancko przestrzen adresowa
    (czy tez ich wiele) spawnerzy bomberzy itd - tego powinienem
    sie nauczyc, ale nie jest tak latwo (w moim wieku) sie latwo
    na to przelaczyc

  • 4. Data: 2011-12-31 15:07:44
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

> [...]
    > (czy tez ich wiele) spawnerzy bomberzy itd - tego powinienem
    > sie nauczyc, ale nie jest tak latwo (w moim wieku) sie latwo

    Dzięki, sprawdzę też ten redcode :-)

    --
    Mateusz Bogusz

  • 5. Data: 2012-01-01 12:41:37
    Od: " " <f...@g...pl>

    http://vyznev.net/corewar/guide.html

  • 6. Data: 2012-01-01 13:44:40
    Od: " " <f...@g...pl>

    <f...@g...pl> napisał(a):

    > http://vyznev.net/corewar/guide.html

    a mnie ostatnimi dniami zaczal obejmowac temat mapy jakiejs
    konkretnej mapy swiata fantasy i ogladajac sartakusa przed
    poludniem napisalem zaczatek prostego edytora mapy, ew
    zastanawiajac sie czy nie zrobic samemu sobie prostego kontestu
    pt 'minimalny roguelike na 1000 lini kodu', t

    http://dl.dropbox.com/u/42887985/roguelike250.zip

    ten prosty prototyp - edytor ma w calosci 250 lini kodu
    (pominawszy systemowy kod pod windowsa w oddzielnym
    frameworku - ale ala reszta lacznie z rysownaiem
    kulek savowaniem pod s/l ma 250 lini ) - co prawda nic
    to nie robi ale to znaczy ze w 1000 liniejek pewnie jednak
    mozna napisac minimalna gierke typu erpeg

  • 7. Data: 2012-01-01 16:23:33
    Od: " " <f...@g...pl>

    <f...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > to nie robi ale to znaczy ze w 1000 liniejek pewnie jednak
    > mozna napisac minimalna gierke typu erpeg

    niestety, o ile to powyzej mz wyglada jakos dobrze bo mz
    obraz robi wrazenie ostrego lub cos takiego, - a jest to
    fajne bo w 250 linijek a na mapie moge narysowac co chce
    np wioske w lesie albo zamek - to natknalem sie na problem
    wiazacy sie z problemem centrowania mapy - to centrowanie
    z nic nie chce dobrze wygladac i jak robie autoprzycentrowywanie
    czy gladkie czy raptowne to patrzenie na to wywoluje we mnie
    bol glowy :

    http://dl.dropbox.com/u/42887985/roguelike350.zip

    i nie wiem jak to poprawic ,
    tutaj niby mozna centrowac recznie - lewy control i
    klawisze kursora - i to wyglada nieco lepiej ale nie jestem
    zadowolony bo cos mz fajnego ucieklo, (mozna tez skalowac lewy
    shiwt i trzalki kursora) :-/

    a mialbym chec zrobic choc edytor mapy

  • 8. Data: 2012-01-01 16:52:06

    > i nie wiem jak to poprawic ,

    (no coz trzebab bedzie kombinowac dalej, (choc perspektywy
    to mam marne)) (wczoraj w pewnym sensie dekadencko przespalem
    sylwestra - przynamiej moge poswiadczyc ze w sylwestra swietnie
    sie spi - tylko wybuchy za oknem mnie na pol minuty obudzily,
    o moj przeklety losie) :/ > /log-out