    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <nt2nga$dtu$1@dont-email.me> <57f4e5cf$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
    <nt2pua$m7v$1@dont-email.me>
    <57f4f93d$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
    <nt2uq2$7f5$1@dont-email.me> <57f501fe$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <57f50659$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    <57f508c3$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    <57f50b93$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    <57f513e4$0$15186$65785112@news.neostrada.pl>
    <57f53188$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
    <57f63b80$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
    <57f65757$0$15193$65785112@news.neostrada.pl>
    <57f67fa1$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
    <57f68725$0$5145$65785112@news.neostrada.pl>
    <57f76198$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
    <57fa58ac$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Robienie ROOTa w UE zgodne z gwarancją!
    Date: Mon, 10 Oct 2016 12:09:51 +0200

    Użytkownik "ALEX MR" napisał w wiadomości grup
    W dniu 7.10.2016 o 10:49, J.F. pisze:
    >W cale bardzo niszowy. Sprawdź kto w ogóle tego używał.
    >Że co?

    O Symbianie mowimy ?

    Nokia w tym grala pierwsze skrzypce, instalowala w wielu telefonach,
    zainteresowala tez kilka innych firm ... i jak widac - nie wyszlo.

    >Mi działały.

    Trudno aby dzialaly te, ktore zapisuja dane na karcie.
    Ale owszem - niektore inne zdaja sie dzialac, i nie wiem - maja dostep
    read-only do woluminu, czy tak naprawde zapisane gdzie indziej ?

    >A potem odłaczasz kabel i możesz przerzucać co chcesz i gdzie chcesz.

    Ale na czas podlaczenia nie dziala.
    W sytuacji, gdy masz na telefonie wiele aplikacji dzialajacych w tle,
    to nie jest najlepsze rozwiazanie.

    >No popatrz, a ja tyle plików wrzucałem gdzie chciałem po BT.

    No to albo masz jakis nowszy, lepszy Symbian, albo ja nie dostrzegam
    jakiejs opcji.

    >Mo że nie ale 1500 w 2007 robiło wrażenie.

    Zalezy tylko od zarobkow.
    A ze potem zaczal sie kryzys, to moze nawet tansze niz obecnie byly.

    >A jednak. Ale wolałeś poprzemolić.

    O zasadzie mowimy.
    Ilosc bledow mozliwych do zrobienia w softwarze jest nieograniczona
    :-)

    >Możliwe że jutro Tymek Kucharz będzie sprzedawał swoje zabawki po 100
    >USD. Tylko co to ma do rzeczy?

    Elektronika tanieje, wiec kiedys beda po 100$.

    A do rzeczy - takich spraw wykluczyc nie mozna, wiec kto odpowiada ?

    >A co to ma do rzeczy?

    Ze ten zarzut jest z d* wziety. Zawsze tak bylo.
    Tylko nie zawsze az tak, zeby polowa byla zajeta.

    >Podobnie w wypadku Tizena, czy Sailfisha. A z innej bajki to
    >wszelkiej maści Linuxów. Też są do d*, nieprawdaż?

    Maja zalety, maja wady. Mialem, uzywalem.

    >A Windows jest debeściakiem.

    Patrzac po sprzedazy - na to wyglada.
    Nie mowie ze swietne, klne na MS od 30 lat, ale widac nic lepszego
    jeszcze nie ma.
    Moze Chinczyki jakos upublicznia - zdaje sie, ze promuja "wlasny
    system", ktory okazuje sie byc linuxem.

    J.